Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

The Elder Scrolls III Morrowind+Legend Hand of God

27-01-2012, 4:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 2.80 zł     
Użytkownik Oblawamoja
numer aukcji: 2066441930
Miejscowość Gdynia
Licytowało: 3    Wyświetleń: 156   
Koniec: 28-01-2012, 23:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie na mojej aukcji :) :)

Mam do zaoferowania dwa świetne RPG przy których wsiąkniecie w świat fantasy na długie tygodnie...

The Elder Scrolls III Morrowind Złota Edycja

The Elder Scrolls III: Morrowind to trzecia część znakomitej serii cRPG, rozwijanej przez studio deweloperskie firmy Bethesda Softworks. Główny wątek fabularny koncentruje się wokół przepowiedni o wybawicielu Morrowind, zwanym Nerevarejczykiem. W przeciwieństwie do wielu innych produkcji, gracze mają jednak dużą swobodę w eksploracji terenu i wykonywaniu misji. Rozgrywka przedstawiona jest z perspektywy pierwszej osoby, a atmosferę pełnego życia fantastycznego świata Tamriel potęguje nastrojowa muzyka.

Kontynuacja jednej z największych serii gier cRPG The Elder Scroll III: Morrowind to już trzecia epicka przygoda rozgrywająca się w olbrzymim świecie imperium Tamriel. Jest ono podzielone na osiem prowincji, z których każda zamieszkiwana jest przez inną rasę, posiadającą odrębną kulturę, religię i politykę. Cała seria wyróżnia się dużą swobodą pozostawioną graczom w prowadzeniu postaci i kolejności wykonywania zadań.

Możemy stworzyć praktycznie każdy rodzaj postaci według własnego uznania. Możemy zostać szlachetnym rycerzem walczącym ze złem, przebiegłym złodziejem zabiegającym o wpływy dla swojej gildii, magiem pracującym nad potężnymi i niszczycielskimi czarami lub zwyczajnym uzdrowicielem szukającym lekarstwa na śmiertelną zarazę. Nasze poczynania ściśle wpływają na postać oraz przebieg gry, który ewoluuje i zmienia się. Bohater, oprócz zadań związanych z głównym wątkiem gry, może wykonywać tysiące pobocznych misji w większych i mniejszych miastach czy wielopoziomowych labiryntach, odkrywając urok olbrzymich prowincji Morrorwind.

Równocześnie z niesamowitą elastycznością gry otrzymujemy trójwymiarowy świat wykonany z wykorzystaniem najnowszej technologii 3D, oferującej bogactwo szczegółów i efektów wizualnych oddających realizm fantastycznej krainy. Do gry dołączony jest zestaw narzędzi The Elder Scrolls Construction Set, pozwalający na edycję świata Morrorwind, zmianę atrybutów postaci lub potworów, dodanie nowego labiryntu lub przedmiotu, a nawet stworzenie całkowicie nowego świata.

oraz dodatek...

Tribunal (Trójca)

The Elder Scrolls III: Tribunal jest oficjalnym rozszerzeniem do gry cRPG The Elder Scrolls III: Morrowind. Fabuła dodatku koncentruje się wokół bogów, którzy tworzą tytułową trójcę rządzącą kontynentem Tamriel. Deweloperzy ze studia Bethesda Softworks zadbali o solidną porcję nowości, w tym nowe miasta, bestie, lokacje i przedmioty. Zmiany objęły także interfejs oraz dziennik postaci.

Oficjalny, płatny dodatek do The Elder Scrolls III: Morrowind, jednego z najlepszych cRPG ostatnich lat. Według samych autorów Tribunal ma się do Morrowind’a podobnie jak Opowieści z Wybrzeża Mieczy do Wrót Baldura, i podobnie można go zainstalować i rozpocząć będąc w dowolnym momencie samej gry, choć jest raczej przeznaczony dla postaci wysoko zaawansowanych. Akcja koncentruje się wokół postaci dwóch bogów-królów, Almalexii i Sotha Sila, którzy wraz z występującym już w Morrowindzie Vivecem tworzą tytułowy Tribunal rządzący krainą. Jeśli chodzi o zawartość, to rozszerzenie oferuje graczom całkiem sporo, bo dwa nowe miasta Mournhold i Sotha Sil, epickich rozmiarów lochy oraz szereg nowych bestii, goblinów, liszów, itp. Poza tym warto zwrócić uwagę na modyfikacje interfejsu, a w szczególności znacznie poprawiony dziennik z możliwością sortowania i wyszukiwania questów oraz system tworzenia notatek na mapach.

i jeszcze jeden dodatek...

Bloodmoon

Kolejny dodatek do popularnej gry role-playing pt. The Elder Scrolls III: Morrowind. The Elder Scrolls III: Bloodmoon przenosi nas na mroźną wyspę Solstheim, gdzie Imperium buduje nową kolonię wydobywczą.

Kolejny (po The Elder Scrolls III: Tribunal) dodatek do popularnej gry role-playing pt. The Elder Scrolls III: Morrowind. The Elder Scrolls III: Bloodmoon przenosi nas na mroźną wyspę Solstheim, gdzie Imperium buduje nową kolonię wydobywczą. Niestety, całemu przedsięwzięciu zagraża prastara przepowiednia Bloodmoona oraz pogłoski o pojawieniu się w okolicy wilkołaków. Autorzy przygotowali dwie główne ścieżki rozwoju fabuły - albo przyłączymy się do obrony kolonii przed atakami wilkołaków, albo zdecydujemy się na przyłączenie do wilkołaków, opanujemy sztukę zamiany i doprowadzimy do zniszczenia nowych posiadłości Imperium - tylko od gracza zależy, jak skończy się ta przygoda. Bloodmoon wprowadza do gry zupełnie nowe środowisko - znajdziemy się na wyspie pokrytej grubą warstwą lodu i śniegu, gdzie czeka nas męcząca wędrówka przez lasy oraz wysokie górskie szczyty. Doświadczymy nie tylko zamieci śnieżnych, ale również staniemy oko w oko z zupełnie nowymi przeciwnikami - trolle czy wilki, to tylko namiastka niebezpieczeństwa, które czyha na wyspie Solstheim.

  • The Elder Scrolls III: Bloodmoon wymaga zainstalowania pełnej wersji Elder Scrolls III: Morrowind. Nie wymaga pierwszego dodatku The Elder Scrolls III: Tribunal.
  • Dodatek oferuje od 20 do 40 godzin rozgrywki, w zależności od ilości wykonanych questów.
  • Bloodmoon nie wymaga tworzenia postaci od podstaw, można grać już postacią rozwiniętą w Morrowindzie i Tribunalu.

Gra plus dwa dodatki oferowane są z napisami w języku polskim :) Płyta DVD posiada leciuśkie ryski, które jednak w żaden sposób nie wpływają na instalację gry oraz samą grę. W pudełku znajduje się kupon 50% rabatu na śtrednią pizzę w Telepizza :)

"Legend" Hand of God

Legend: Hand of God jest stworzoną przez niemieckie studio Master Creating produkcją będącą połączeniem cRPG i gry akcji (hack’n’slash), której wydarzenia dzieją się w świecie fantasy zwanym Aris.

W Legend: Hand of God wcielamy się w postać Targona – nowicjusza Zakonu Świętego Płomienia. Zakon ten przez wiele lat strzegł ognia, który blokował demonom przejście przez znajdujący się w jego obrębie portal. Strzegł, bo pewnego dnia płomień został zgaszony i hordy potworów ponownie zalały świat Aris. Jedyną nadzieją okazuje się odnalezienie artefaktu zwanego „Ręką Bogów", a ten w przeszłości został podzielony na części – rozrzucone po świecie. Scenariusz gry napisany został przez Susan O’Connor, znaną amerykańską autorkę, która na swoim koncie ma również współpracę przy tworzeniu fabuły takich produkcji jak Dungeon Siege II i Gears of War.

W trakcie przebiegu gry spośród pięciu dróg rozwoju postaci (siły, sprytu, magii, natury i wiary) wybieramy dwie. Rozgrywka w każdym przypadku sprowadza się do tego samego: kolejnego zabijania potworów oraz zbierania przedmiotów i złota. Podobnie jak w innej produkcji tego typu, Diablo, kliknięcie myszki służy zarówno do przemieszczania bohatera po mapie, jak i atakowania przeciwników.

Autorzy gry zastosowali tzw. Cinematic Combat System, dzięki czemu w Legend: Hand of God z każdym – orkiem, trollem czy goblinem – walczy się w odmienny sposób. Na przykład w przypadku starcia z olbrzymim stworem nie sieczemy go mieczem po kolanach, tylko wyskakujemy i atakujemy takie partie jego ciała jak głowa czy korpus. W ten sposób kolejni napotkani przez nas wrogowie nie różnią się jedynie liczbą punktów życia, ale również sposobem przeprowadzania walk z nimi.

Świat gry złożony jest z losowo generowanych lochów oraz ręcznie stworzonego otoczenia na powierzchni. Warto wspomnieć też, że w produkcji wykorzystano technologię Ageia PhysX, która przyspiesza wyspecjalizowane, oparte na fizyce symulacje i w efekcie wpływa na bardziej realistyczną interakcję z otoczeniem.

Interesującym pomysłem jest również wprowadzenie „żywego” kursora w postaci niewielkiej, małej elfki, która pomaga nam w grze nie szczędząc podpowiedzi i oświetlając drogę w co ciemniejszych lokacjach.

Gra w pełni spolszczona z polskimi dialogami.

Do gier załączam niespodziankę, która na 100% zadowoli fanów RPG

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2 to kontynuacja hitowej gry role-playing, która premierę miała w połowie 2002 roku. Podobnie jak wcześniej, mamy do czynienia z tytułem opartym na zasadach trzeciej edycji systemu role-playing o nazwie Dungeons & Dragons. Za produkcję omawianego sequela odpowiedzialne jest studio Obsidian Entertainment. Warto dodać, iż dla tej firmy próba wyprodukowania solidnej kontynuacji nie jest czymś nowym. Obsidian jest bowiem odpowiedzialny za dobrze przyjętą przez graczy drugą część cRPG-a Star Wars: Knights of the Old Republic.

Fabuła sequela osadzona została w dobrze znanym miłośnikom pierwszej części świecie Forgotten Realms. Autorzy NWN 2 przygotowali rozbudowany tryb singleplayer, nie zapomnieli też jednak o miłośnikach potyczek sieciowych. Fabuła kilkudziesięciogodzinnej kampanii przeznaczonej dla pojedynczego gracza rozpoczyna się kilka lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej części gry. Kraina, która w przeszłości targana była licznymi konfliktami nie zaznała na długo spokoju. Wybrzeże Mieczy ponownie staje przed obliczem wojny. Właściwa gra opowiada o losach pewnego samotnego bohatera. W momencie, w którym poznaje go sam gracz jest on w drodze do Neverwinter. Zadanie wspomnianego herosa związane jest z posiadaną relikwią, która mieści w sobie niewyobrażalną moc. Jak na rasowy tytuł role-playing przystało, gra wypełniona jest licznymi zwrotami akcji. Cała zabawa podzielona została na kilka rozdziałów. Aby móc przejść dalej należy wykonać obowiązkowe zadania na aktualnie badanym obszarze. Fabuła gry wypełniona jest oczywiście wieloma mniejszymi questami, których nie trzeba podejmować się w celu osiągnięcia końcowego sukcesu.

Wspomniany multiplayer obejmuje przede wszystkim rozbudowane narzędzia edycyjne, dzięki którym można zaprojektować własną przygodę, a następnie zaprosić do zabawy innych graczy. Modyfikacje mogą również obejmować pojedyncze postaci, ekwipunek czy nawet skrypty odpowiedzialne za zachowanie poszczególnych osób.

System rozwoju postaci pozostawiono bez większych zmian, co nie oznacza, iż nie doczekał się on licznych usprawnień. Prowadzeni bohaterowie mogą korzystać z nowych typów umiejętności czy też nieznanych wcześniej czarów. Autorzy omawianej kontynuacji przygotowali również kilka nowych klas postaci. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, która oferowała zaledwie jednego pomocnika, w sequelu gracz może zabrać ze sobą aż trzy inne osoby. Co więcej, posiada nad nimi pełną kontrolę. Gra działa na silniku graficznym nowej generacji nazwanym Electron, który obsługuje m. in. dynamiczne oświetlenie, mapowanie normalne oraz Shadery w wesji 3.0.

(tylko płyta+instrukcja, bez pudełka)

Gra w języku angielskim.

Zachęcam do licytacji.

Cena wywoławcza to symboliczna złotówka :)

Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie Trójmiasta.