Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE DESIGNFUL COMPANY Marty Neumeier

26-10-2014, 1:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 168 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643393855
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:53:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17271, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33438, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15800, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58972, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22641, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17271, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33438, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15800, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58972, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22641

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Designful Company: How to Build a Culture of Nonstop Innovation

THE DESIGNFUL COMPANY Marty Neumeier

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marty Neumeier
Language: English
Publisher: Peachpit Press
Publication Date: 16 Dec 2008
Dimensions: 13.3 x 1.5 x 20.3 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: ACB15DA060

 

 

Part manifesto, part handbook, THE DESIGNFUL COMPANY provides a lively overview of a growing trend in management-design thinking as a business competence. According to the author, traditional managers have relied on a two-step process to make decisions, which he calls ''knowing'' and ''doing.'' Yet in today's innovation-driven marketplace, managers need to insert a middle step, called ''making.'' Making is a phase in which assumptions are questioned, futures are imagined, and prototypes are tested, producing a wide range of options that didn't exist before. The reader is challenged to consider the author's bold assertion: There can be no real innovation without design. Those who are new to Marty Neumeier's ''whiteboard'' series may want to ramp up with the first two books, THE BRAND GAP and ZAG. Both are easy reads.Covered in THE DESIGNFUL COMPANY: - the top 10 ''wicked problems'' that only design can solve - a new, broader definition of design - why designing trumps deciding in an era of change - how to harness the ''organic drivetrain'' of value creation - how aesthetics add nuance to managing - 16 levers to transform your company - why you should bring design management inside - how to assemble an innovation metateam - how to recognize and reward talent From the back cover: The complex business problems we face today can't be solved with the same thinking that created them. Instead, we need to start from a place outside traditional management. Forget total quality. Forget top-down strategy. In an era of fast-moving markets and leap-frogging innovations, we can no longer ''decide'' the way forward. Today we have to ''design'' the way forward-or risk ending up in the fossil layers of history. Marty Neumeier, author of THE BRAND GAP and ZAG, presents the new management engine that can transform your company into a powerhouse of nonstop innovation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

 ZAG: THE NUMBER ONE STRATEGY OF ... Marty Neumeier

 LOGO DESIGN LOVE David Airey

 THE BRAND GAP Marty Neumeier