Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

The Designful Company How to Build a Culture of No

29-01-2014, 19:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 122.28 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3826434801
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-01-2014 14:04:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

The Designful Company: How to Build a Culture of Nonstop Innovation


The Designful Company: How to Build a Culture of Nonstop Innovation


    Autor: Marty Neumeier
    Wydawnictwo: New Riders; 1 edition
    Data wydania: 16 Dec 2008
    Ilość stron: 208
    Wymiary książki: 1.5 x 13.7 x 19.9 cm
    Rodzaj okładki: Paperback
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]15800
978-[zasłonięte][zasłonięte]15800A
Part manifesto, part handbook, THE DESIGNFUL COMPANY provides a lively overview of a growing trend in management—design thinking as a business competence. According to the author, traditional managers have relied on a two-step process to make decisions, which he calls “knowing” and “doing.” Yet in today’s innovation-driven marketplace, managers need to insert a middle step, called “making.” Making is a phase in which assumptions are questioned, futures are imagined, and prototypes are tested, producing a wide range of options that didn’t exist before. The reader is challenged to consider the author’s bold assertion: There can be no real innovation without design. Those who are new to Marty Neumeier’s “whiteboard” series may want to ramp up with the first two books, THE BRAND GAP and ZAG. Both are easy reads.

Covered in THE DESIGNFUL COMPANY:
- the top 10 “wicked problems” that only design can solve
- a new, broader definition of design
- why designing trumps deciding in an era of change
- how to harness the “organic drivetrain” of value creation
- how aesthetics add nuance to managing
- 16 levers to transform your company
- why you should bring design management inside
- how to assemble an innovation metateam
- how to recognize and reward talent

From the back cover:
The complex business problems we face today can’t be solved with the same thinking that created them. Instead, we need to start from a place outside traditional management. Forget total quality. Forget top-down strategy. In an era of fast-moving markets and leap-frogging innovations, we can no longer “decide” the way forward. Today we have to “design” the way forward—or risk ending up in the fossil layers of history. Marty Neumeier, author of THE BRAND GAP and ZAG, presents the new management engine that can transform your company into a powerhouse of nonstop innovation.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH