Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE DESIGN EXPERIENCE Rachel Cooper

11-04-2015, 3:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 560.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169799973
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-04-2015 03:17:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86835, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00628, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48091, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60789, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27714, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86835, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00628, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48091, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60789, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27714

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Design Experience: The Role of Design and Designers in the 21st Century

THE DESIGN EXPERIENCE Rachel Cooper

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rachel Cooper, Mike Press
Language: English
Publisher: Ashgate Publishing Limited
Publication Date: 16 Jun 2003
Dimensions: 17.8 x 24.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A566A7D910

 

 

This is a book about the changing nature of design - and in particular the changing roles of designers - at the start of the 21st century. The ideas that underpin this book are three-fold: first, self-definition is not a particularly strong point of the design community, indeed, what designers say often runs contrary to what they do; second, designers often contrain their ambitions and so limit their potential contribution to society; and third, the world is changing at an ever-increasing rate - understanding this and developing strategies for it is essential for all of us. This book aims to be a map - we identify various features on the landscape of contemporary design, then how we use this information - that is, the personal routes you travel - is up to you. This book identifies the designer as a maker, but also as someone who makes meaning possible, and such, a maker of culture. The designer also decides what a designer is. A combination then of craft-maker, cultural intermediary and opportunistic entrepreneur, the designer has a fluid, yet pivotal role in contemporary socirty.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGN THINKING Thomas Lockwood

 THE DESIGN AGENDA Rachel Cooper

 CHANGE BY DESIGN Tim Brown

 DESIGN IN BUSINESS Margaret Bruce, John Bessant

 DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best

 VISION & VALUES IN DESIGN MANAGEMENT Hands