Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE DESIGN AGENDA Rachel Cooper

23-05-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 512.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4179277079
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 13:03:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23501, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19410, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82078, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99117, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59141, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23501, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19410, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82078, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99117, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59141

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Design Agenda: A Guide to Successful Design Management

THE DESIGN AGENDA Rachel Cooper

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rachel Cooper, Mike Press
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 30 Jan 1995
Dimensions: 16.6 x 2.2 x 24.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: A471[zasłonięte]069

 

 

UK Design lies between the worlds of culture and commerce, between passion and profit. Design is indeed a passion for things, offering methods that enable them to come into being. It follows that design should also aspire to a passion for the people who use these things, for their quality of life, their aspirations: a passion for betterment. The management of design is about fostering that passion and linking it to the fulfilment of corporate goals and profitability. The Design Agenda explains why it is necessary and how it can be done. This clearly written book: draws on the best methods to provide practical guidance on effective design management contains a unique resource guide to enable further study and research contains contemporary examples to illustrate the value of well managed design In combining practical advice with a theoretical overview the book represents an ideal introductory text for a range of design students and an excellent source of information to middle managers in retail and manufacturing industries.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGN MANAGEMENT Brigitte Borja de Mozota

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 THE BRAND GAP Marty Neumeier

 DOING YOUR RESEARCH PROJECT Judith Bell

 VISION & VALUES IN DESIGN MANAGEMENT Hands