Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT Bernd Schmitt

27-10-2014, 2:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 235.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643464602
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:59:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09898, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11541, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96512, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66942, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12377, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09898, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11541, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96512, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66942, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12377

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Customer Experience Management: A Revolutionary Approach to Connecting with Your Customers

THE CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT Bernd Schmitt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bernd H. Schmitt
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 25 Feb 2003
Dimensions: 16.8 x 2.2 x 24.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A471BC7744

 

 

In Customer Experience Management, renowned consultant and marketing thinker Bernd Schmitt follows up on his groundbreaking book Experiential Marketing by introducing a new and visionary approach to marketing called customer experience management (CEM). In this book, Schmitt demonstrates how to put his CEM framework to work in any organization to spur growth, increase revenues, and transform the image of your company and its brands. From retail buying to telephone orders, from marketing communications to online shopping, every customer touch-point offers companies an opportunity to maximize the customer experience and establish a bond that will never be broken. Customer Experience Management introduces the five-step CEM process, a comprehensive tool for connecting with customers at every touch-point. This revolutionary marketing guide provides cases of successful CEM implementations in a wide variety of consumer and B2B industries, including pharmaceuticals, electronics, beauty and cosmetics, telecommunications, beverages, financial services, and even the nonprofit sector.A must-read for senior executives, marketing managers, and anyone who wants to drive growth, increase income, and spur organizational change, Customer Experience Management demonstrates the power of collecting truly relevant customer information, developing and implementing winning strategies, and measuring their results.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PREDICTIVE ANALYTICS Eric Siegel

 EXPERIENTIAL MARKETING Bernd Schmitt

 BUILDING GREAT CUSTOMER EXPERIENCES Shaw, Ivens

 EXPERIENTIAL MARKETING Shaz Smilansky

 MANAGING THE CUSTOMER EXPERIENCE Smith, Wheeler

 THE DNA OF CUSTOMER EXPERIENCE Colin Shaw