Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE CURVE: FROM FREELOADERS INTO SUPERFANS Lovell

22-05-2014, 3:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 128.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174487024
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 03:07:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40035, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74450, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84110, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36286, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09238, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40035, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74450, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84110, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36286, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09238

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Curve: From Freeloaders into Superfans: The Future of Business

THE CURVE: FROM FREELOADERS INTO SUPERFANS Lovell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nicholas Lovell
Language: English
Publisher: Portfolio Penguin
Publication Date: 3 Oct 2013
Dimensions: 23.6 x 15.6 x 2.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A67A9BC834

 

 


The Curve by Nicholas Lovell is a breakthrough business idea: Chris Anderson's The Long Tail meets Seth Godin's Purple Cow

The Curve is a new way of doing business and of seeing the world.
For most of the last century, companies strived to sell more and more products at uniform prices. But the future of business is about variation: tailoring products for customers of all stripes, and letting your biggest fans spend as much as they like on things they value.

The Curve shows us not to be afraid of giving some things away for free. The internet helps you forge direct relationships with a vast global audience, and take them on a journey from freeloaders into superfans. Value lies in how you make people feel, by building communities, bespoke products and experiences. Small numbers of high spenders are enough to fuel a profitable business.
In games, free is becoming the norm, but some people now spend hundreds or thousands of dollars playing a single game. You can already see the Curve transforming areas like music, books and film, and it will rapidly spread to the physical world as 3D printing becomes reality.
With stories drawn from artists, toymakers, sports, food, manufacturing and more, The Curve is nothing short of a business thinking revolution.
'An astute and perceptive guide to the new rules for making money in a radically disrupted internet economy. This book deserves to be a hit' -David Rowan, editor, WIRED

Nicholas Lovell is an author and consultant who helps companies embrace the transformative power of the internet. His blog, GAMESbrief, is read by those seeking to learn how digital is transforming gaming - and how to apply that knowledge to other industries. His clients have included Firefly, nDreams and Square Enix (creators of Tomb Raider), as well as Channel 4 and IPC Media. His articles have appeared in TechCrunch, Wired, and the Wall Street Journal. He lives in London.
@nicholaslovell
www.nicholaslovell.com

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HATCHING TWITTER Nick Bilton

 LEAN ANALYTICS Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

 DIGITAL DISRUPTION James McQuivey

 FREE Chris Anderson

 REMOTE: OFFICE NOT REQUIRED Fried, Hansson

 FREE-TO-PLAY Will Luton