Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY READER

23-05-2014, 7:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 280.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178258318
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 07:09:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76304, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54243, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76185, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92276, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73193, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76304, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54243, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76185, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92276, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73193

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Corporate Social Responsibility Reader: Context and Perspectives

THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY READER

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jon Burchell
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 7 April 2008
Dimensions: 17.4 x 1.7 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: A4154B4348

 

 

In the age of global capitalism, shareholders and profits are not the only concerns of modern business corporations. Debates surrounding economic and environmental sustainability, and increasing intense media scrutiny, mean that businesses have to show ethical responsibility to stakeholders beyond the boardroom. A commitment to corporate social responsibility may help the wider community. It could also protect an organization's brand and reputation. Including key articles and original perspectives from academics, NGOs and companies themselves, ''The Corporate Social Responsibility Reader'' is a welcome and insightful introduction to the important issues and themes of this growing field of study.This book addresses: the changing relationships between business, state and civil society; the challenges to business practice; what businesses should be responsible for, and why issues of engagement, transparency and honesty; and, the boundaries of CSR - can businesses ever be responsible? Case studies examine major international corporations like Coca Cola and Starbucks, whilst broader articles discuss thematic trends and issues within the field.This comprehensive but eclectic collection provides a wonderful overview of CSR and its place within the contemporary social and economic landscape. It is essential reading for anyone studying business and management, and its ethical dimensions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INDUSTRIAL RELATIONS: THEORY AND PRACTICE Colling

 THE LEISURE INDUSTRIES

 EMPLOYMENT RELATIONS Pauline Dibben, Geoffrey Wood

 SOCIAL CONSTRUCTIONISM Vivien Burr

 NO LOGO Naomi Klein

 GLOBAL MARKETING Svend Hollensen