Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE COPYWRITER'S HANDBOOK Robert Bly

22-05-2014, 2:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 107.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174476486
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 02:15:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15430, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50780, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11730, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96212, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87293, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15430, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50780, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11730, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96212, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87293

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Copywriter's Handbook: A Step-by-step Guide to Writing Copy That Sells

THE COPYWRITER'S HANDBOOK Robert Bly

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert W. Bly
Language: English
Publisher: Owl Books,U.S.
Publication Date: 6 April 2006
Dimensions: 13.9 x 1.9 x 20.9 cm
Format: Paperback
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: ADA5A7D045

 

 

The classic guide to copywriting, now in an entirely updated third editionThis is a book for everyone who writes or approves copy: copywriters, account executives, creative directors, freelance writers, advertising managers . . . even entrepreneurs and brand managers. It reveals dozens of copywriting techniques that can help you write ads, commercials, and direct mail that are clear, persuasive, and get more attention--and sell more products. Among the tips revealed are eight headlines that work--and how to use them eleven ways to make your copy more readable fifteen ways to open a sales letter the nine characteristics of successful print ads how to build a successful freelance copywriting practice fifteen techniques to ensure your e-mail marketing message is openedThis thoroughly revised third edition includes all new essential information for mastering copywriting in the Internet era, including advice on Web- and e-mail-based copywriting, multimedia presentations, and Internet research and source documentation, as well as updated resources. Now more indispensable than ever, "The Copywriter's Handbook" remains the ultimate guide for people who write or work with copy. "I don't know a single copywriter whose work would not be improved by reading this book." --David Ogilvy

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 100 GREAT COPYWRITING IDEAS Andy Maslen

 THE COPYWRITING SOURCEBOOK Andy Maslen

 WRITE TO SELL: ULTIMATE GUIDE TO GREAT COPYWRITING

 THE ADWEEK COPYWRITING HANDBOOK Joseph Sugarman

 WORDS THAT SELL, REVISED AND EXPANDED EDITION