Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE COMPLETE GUIDE TO DIGITAL GRAPHIC DESIGN

29-06-2015, 6:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 129.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405778171
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 06:09:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46619, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02856, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28075, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00352, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43485, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46619, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02856, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28075, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00352, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43485

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Complete Guide to Digital Graphic Design

THE COMPLETE GUIDE TO DIGITAL GRAPHIC DESIGN

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bob Gordon, Maggie Gordon
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 27 Jun 2005
Dimensions: 25.6 x 23.2 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A5AABD5608

 

 

A visually stunning review of the fast-changing world of graphic design, this book will be essential reading for anyone involved in this broadest of industries. Its succinct but comprehensive coverage of the multitude of technical issues confronting todays graphic designers, coupled with breathtaking examples of graphics from around the world, makes it ideal for those already employed in graphics who feel the need to improve their technical and theoretical skills, as well as for students. Starting with a showcase of some of the best practitioners in the fields of print, exhibition design, advertising, signage, packaging, multimedia and the Web, this profusely illustrated and authoritative handbook also provides in-depth information on design basics such as type, colour and images.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER Adrian Shaughnessy

 THE ART OF LOOKING SIDEWAYS Alan Fletcher

 GRAPHIC AGITATION Liz McQuiston

 A SMILE IN THE MIND Beryl McAlhone, David Stuart

 VISUAL CULTURE: THE READER Evans, Hall