Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE CHEMISTRY OF FRAGRANCES Charles Sell

11-04-2015, 2:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 262.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169766753
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-04-2015, 2:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]04597, 978[zasłonięte][zasłonięte]05416, 978[zasłonięte][zasłonięte]40482, 978[zasłonięte][zasłonięte]71044, 978[zasłonięte][zasłonięte]92369, 978-[zasłonięte][zasłonięte]04597, 978-[zasłonięte][zasłonięte]05416, 978-[zasłonięte][zasłonięte]40482, 978-[zasłonięte][zasłonięte]71044, 978-[zasłonięte][zasłonięte]92369
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Chemistry of Fragrances: From Perfumer to Consumer (RSC Paperbacks)

PRODUCT DETAILS:
Author: Charles S. Sell
Language: English
Publisher: Royal Society of Chemistry
Publication Date: 30 Jun 2006
Dimensions: 15.2 x 2.5 x 22.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 348
Condition: NEW
Product_ID: AD54A4D243

Ever wondered how perfumes are developed? Or why different scents appeal to different people? The Chemistry of Fragrances 2nd Edition offers answers to these questions, providing a fascinating insight into the perfume industry, from the conception of an idea to the finished product. It discusses the technical, artistic and commercial challenges of the perfume industry in an informative and engaging style, with contributions from leading experts in the field. The book begins with a historical introduction and covers all aspects of the development process - from customer brief to producing a fragrance including; * Ingredients acquisition * Ingredient design and manufacture * Design and analysis of fragrance * Sensory aspects including odour perception * Psychological impact of fragrance * Technical challenges * Safety An updated section on the measurement of fragrance discusses the role of senses in marketing consumer products. This book will appeal to anyone with an interest in the perfumery business and includes an extensive bibliography to enable those interested to explore the field further. It also comes complete with a selection of colour illustrations and a fragranced page.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


PERFUME: THE ART AND CRAFT OF FRAGRANCE Gilbert

PERFUMES: THE A-Z GUIDE Luca Turin, Tania Sanchez

THE SECRET OF SCENT Luca Turin

ESSENCE AND ALCHEMY: A BOOK OF PERFUME Mandy Aftel

NEUROGASTRONOMY Gordon Shepherd

SCENT AND CHEMISTRY: THE MOLECULAR WORLD OF ODORS