Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE CALLING CARD SCRIPT Paul Ashton

10-04-2015, 14:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 152.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5167810991
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-04-2015, 14:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]18687, 978[zasłonięte][zasłonięte]19072, 978[zasłonięte][zasłonięte]81101, 978[zasłonięte][zasłonięte]47120, 978[zasłonięte][zasłonięte]33494, 978-[zasłonięte][zasłonięte]18687, 978-[zasłonięte][zasłonięte]19072, 978-[zasłonięte][zasłonięte]81101, 978-[zasłonięte][zasłonięte]47120, 978-[zasłonięte][zasłonięte]33494
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Calling Card Script: A Writer's Toolbox for Screen, Stage and Radio

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Ashton
Language: English
Publisher: A & C Black Publishers Ltd
Publication Date: 29 Mar 2011
Dimensions: 13.5 x 1.7 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 14AD11A172

The calling card script is the script that expresses your voice, gets you noticed and helps you reach commission and production. Written by Paul Ashton, Development Manager of the BBC writersroom, and born out of his wide experience of reading scripts, working with writers, and as an industry 'gatekeeper', this is a guide to the key writing tools you need to know and understand to write a truly original script. As many professionals need to switch mediums and genres in order to survive and thrive, the book uniquely draws together the universal principles of dramatic storytelling for screen, stage, and radio. With a focus on the script as a blue print for performance, sections and chapters break down into bite-sized practical insights and the book mirrors both the journey of the story and process of writing it. The Calling Card Script shows how to tell a great story in script form and offers valuable professional development insight for all writers, whether established or just starting out, who wish to hone their craft and speak their voice.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


SAVE THE CAT! Blake Snyder

THE INSIDER'S GUIDE TO WRITING FOR TELEVISION

HOW TO WRITE FOR TELEVISION William Smethurst

SECRET LIFE OF PLAYS. THE Steve Waters

SO YOU WANT TO WRITE RADIO DRAMA? Grove, Wyatt

INTO THE WOODS John Yorke