Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BUSINESS OF INFLUENCE Philip Sheldrake

22-05-2014, 8:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 131.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174707254
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 08:09:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33709, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40275, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47284, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09786, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33709, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40275, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47284, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09786, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96538

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Business of Influence: Reframing Marketing and PR for the Digital Age

THE BUSINESS OF INFLUENCE Philip Sheldrake

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Philip Sheldrake
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 12 April 2011
Dimensions: 16.3 x 2.2 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 232
Condition: NEW
Product_ID: A47A97D627

 

 

Media has most definitely evolved, as have the ways in which we contemplate, design, communicate and execute strategy. And rather than technological evolution, we're plainly in the midst of a technological revolution. We have no choice then but to reframe marketing and PR in the context of 21st Century technology, 21st Century media and disintermediation, and 21st Century articulation of and appreciation for business strategy. ''Today, every organization is in the influence business. We influence customers to buy from us, employees to work for us, and the media to write about us. Gone are the days when you could be your own island. Now, to be successful, you need to live within the influence ecosystem and that requires a change of mindset. Fortunately, Philip Sheldrake will show you how.'' David Meerman Scott, bestselling author of The New Rules of Marketing & PR and the new hit Real-Time Marketing & PR

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 THE NEW RULES OF MARKETING & PR David Scott

 SHARE THIS TOO

 BRAND ANARCHY: MANAGING CORPORATE REPUTATION Earl

 MEASURE WHAT MATTERS Katie Delahaye Paine

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard