Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BUSINESS OF BEING SOCIAL Carvill, Taylor

22-05-2014, 1:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 107.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174456604
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 01:34:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86461, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63004, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07357, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05917, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60580, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86461, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63004, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07357, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05917, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60580

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Business of Being Social: A Practical Guide to Harnessing the power of Facebook, Twitter, LinkedIn & YouTube for all businesses

THE BUSINESS OF BEING SOCIAL Carvill, Taylor

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michelle Carvill, David Taylor
Language: English
Publisher: Crimson Publishing
Publication Date: 24 May 2013
Dimensions: 15.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 17DA591705

 

 

What is social media? Have you got a facebook page but are unsure how it can benefit your company? Or do you want to monitor your social media activity to see its effectiveness?

Learn how to understand and utilize social media for business.

From the basics to the most complex issues The Business of Being Social breaks down every aspect of social media and explains step-by-step how you can create a strategy for success. Social media exploded onto our screens but most businesses use traditional marketing methods and are confused how to harness the benefits. Make sure you’re using social media to its full potential.

Whether you’re a business owner or need social media for marketing to set up new social media channels such as Pinterest or YouTube, build your community or find out how to use keywords and SEO, The Business of Being Social covers all these aspects and more. From helping you to build your brand and promote communication between yourself and your customers, to driving customers to your website and learning from companies who have made their social media campaigns a success, The Business of Being Social is your one-stop guide to the ins and outs of social media. Learn how to:
  • Create a viable social media strategy
  • Build and use channels such as Twitter, Facebook and LinkedIn
  • Create customised apps, communities and use keywords
  • Monitor any activity such as paid-for advertising
  • Understand your audience and what content they want
  • Integrate your social media activity into your marketing strategies

Discover the secrets to social media for your business.

"As a business owner, how can you ensure that your company's voice and message is heard loud and clear. Thankfully, online visibility experts, Michelle Carvill and David Taylor, have put their heads together and published The Business of Being Social." The Good Web Guide

"Up-to-date, thorough, very interesting and informative, well-written, engaging, and highly practical. Michelle and David clearly know their stuff and they've done a great job of combining and presenting their expert knowledge in this book." Birds on the Blog

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE NEW RULES OF MARKETING & PR David Scott

 THE SOCIAL MEDIA MBA IN PRACTICE Christer Holloman

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 FUSION: THE NEW WAY OF MARKETING David Taylor

 HOW TO TWITTER FOR BUSINESS SUCCESS Nicky Kriel

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen