Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BRANDED MIND Erik Du Plessis

26-10-2014, 1:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 213.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643394245
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:55:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20654, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11162, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82888, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41346, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94612, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20654, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11162, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82888, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41346, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94612

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

THE BRANDED MIND Erik Du Plessis

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Erik Du Plessis
Language: English
Publisher: Kogan Page
Publication Date: 3 Feb 2011
Dimensions: 16.2 x 1.9 x 24.2 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A74[zasłonięte]125X

 

 

''The Branded Mind'' is about how people think, and particularly how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain, explains how the different parts of the brain interact, and then demonstrates how this relates to current marketing theories on consumer behaviour. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies. Including research by Millward Brown, one of the World's top market research companies, it touches on key topics such as the nature of feelings, emotions and moods, personality, measuring the brain, consumer behaviour and decision making and market segmentation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BRAINFLUENCE Roger Dooley

 NEUROMARKETING Patrick Renvoise

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 BRANDWASHED Martin Lindstrom

 NEUROMARKETING HB

 UNCONSCIOUS BRANDING Douglas Praet