Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BRAND INNOVATION MANIFESTO John Grant

27-10-2014, 3:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 243.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643471505
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 27-10-2014 03:28:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52836, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13902, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79258, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42422, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00275, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52836, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13902, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79258, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42422, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00275

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

THE BRAND INNOVATION MANIFESTO John Grant

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Grant
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 31 Mar 2006
Dimensions: 16.1 x 2.4 x 23.7 cm
Format: Hardcover
Pages: 328
Condition: NEW
Product_ID: A47AAB7517

 

 

The days of the image brands are over, and 'new marketing' has gone mainstream. The world's biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in leading edge alternatives. In the vanguard of the revolution has been John Grant, co-founder of the legendary agency St. Luke's and author of The New Marketing Manifesto, whose radical thinking has informed a generation. Now Grant is set to stun the industry again. In The Brand Innovation Manifesto, he redefines the nature of brands, showing why old models and scales no longer work and revealing that the key to success today is impacting people's lifestyles (think Starbucks, iPod and eBay). At the heart of the book is the concept of the 'brand molecule' to which new cultural ideas can be constantly added to keep pace with change. Cataloguing 32 classes of idea, Grant presents a practical approach to mixing and matching them within your own market to develop new brand ideas - and new ideas for existing brands.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

 HERD: HOW TO CHANGE MASS BEHAVIOUR BY ... Earls

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 EXCELLENCE IN ADVERTISING Leslie Butterfield

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout