Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BRAND GAP Marty Neumeier

22-05-2014, 8:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174752344
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 08:29:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93606, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46026, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13481, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22929, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89602, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93606, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46026, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13481, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22929, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89602

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design: a Whiteboard Overview (Aiga Design Press)

THE BRAND GAP Marty Neumeier

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marty Neumeier
Language: English
Publisher: Peachpit Press
Publication Date: 4 Aug 2005
Dimensions: 13.3 x 1.4 x 20.3 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: ACB1C4D109

 

 

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a ''charismatic brand''--a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you'll learn: * the new definition of brand * the five essential disciplines of brand-building * how branding is changing the dynamics of competition * the three most powerful questions to ask about any brand * why collaboration is the key to brand-building * how design determines a customer's experience * how to test brand concepts quickly and cheaply * the importance of managing brands from the inside * 220-word brand glossary

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 WALLY OLINS. ON BAAND. Wally Olins

 ZAG: THE NUMBER ONE STRATEGY OF ... Marty Neumeier

 THE DESIGNFUL COMPANY Marty Neumeier