Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE BEST SERVICE IS NO SERVICE Price, Jaffe

25-10-2014, 19:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 168 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642440165
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 19:18:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02067, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33150, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74019, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21847, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01890, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02067, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33150, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74019, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21847, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01890

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Best Service is No Service: How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs

THE BEST SERVICE IS NO SERVICE Price, Jaffe

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bill Price, David Jaffe
Language: English
Publisher: Jossey Bass
Publication Date: 9 April 2008
Dimensions: 16.3 x 2.9 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: A47A1D9088

 

 

In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong-eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to ''no service'':* Eliminate dumb contacts* Create engaging self-service* Be proactive* Make it easy to contact your company* Own the actions across the company* Listen and act* Deliver great service experiences

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DELIVERING HAPPINESS Tony Hsieh

 OUTSIDE IN Harley Manning, Kerry Bodine

 SECRET SERVICE: LICENCE TO THRILL YOUR CUSTOMERS

 THE BIG BOOK OF CUSTOMER SERVICE TRAINING GAMES

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell

 BRILLIANT CUSTOMER SERVICE Debra Stevens