art221139The Art Of Woo Inteligentna Persfazja W Biznesie - G.Richard Shell, Mario Moussa [KSIĄŻKA]
autor: G.Richard Shell, Mario Moussa
Opis Art. Of Woo to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach ze współpracownikami i klientami. G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób obdarzonych wybitną umiejętnością perswazji - od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. i Andrew Carnegiego do Andy'ego Grove'a, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany WOO jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje "Woo IQ" wynika ze znajomości swoich silnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi. Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że WOO poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Zastanów się, jaką potężną mocą będziesz władać, jeżeli nauczysz się używać inteligentnej perswazji w biznesie. Tą mocą jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowując się etycznie, wpływać na ludzi, którzy nas otaczają. Właśnie w tej książce znalazłem praktyczne wskazówki, które zwiększyły moją efektywność menedżerską. Daniel Jan Kubach, prezes zarządu 4Media Publisher, wydawca "Network Magazyn" Dawno nie spotkałem się z książką, która w sposób tak przystępny i obfi ty w przykłady z życia wybitnych osobistości przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpływu. Richard Shell i Mario Moussa odsłaniają przed czytelnikami cały proces perswazji - od wyznaczenia celów poprzez analizę swoich silnych stron aż po zabezpieczenie podjętych zobowiązań. Autorzy przyrównują perswazję do procesu sprzedaży idei i osadzają ją w kontekście wielu przełomów w historii przedsiębiorczości i polityki. Dlatego też The ART of WOO powinna trafi ć do biblioteczki każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego, kto na co dzień pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysłów. Jarosław Świątek, Polski Portal Psychologii Społecznej
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74633 ISBN: [zasłonięte]978-8346-333-8
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |