Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE APP AND MOBILE CASE STUDY BOOK Wiedemann, Ford

22-05-2014, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 151.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176171377
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 14:55:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02998, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96519, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87655, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09832, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65288, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02998, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96519, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87655, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09832, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65288

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The App and Mobile Case Study Book

THE APP AND MOBILE CASE STUDY BOOK Wiedemann, Ford

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Julius Wiedemann, Rob Ford
Language: English
Publisher: Taschen GmbH
Publication Date: Nov 2011
Dimensions: 22.6 x 3.4 x 16.8 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: CDC65BD800

 

 

The mobile revolution Find out how to make the most of it This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7. The five chapters--Games, m-commerce, Promotional, Social, and Utilities--include the likes of Angry Birds, Jamie's 20 Minute Meals, Stephen Fry's myFry app, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, and SAS Survival Guide. This book is a must for anyone willing to understand the world of mobile and connectivity: the two ingredients at the very core of communication these days. Jumping on the mobile bandwagon has enabled numerous companies to prosper and discover new markets. Introduced by Ralph Simon (''the Father of the Ring Tone''), this book is particularly aimed at designers, advertising and communication professionals, product managers, and interactive agencies, but will also be of interest to anyone curious about exploiting the mobile experience.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GO MOBILE Jeanne Hopkins, Jamie Turner

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 DESIGNING MOBILE INTERFACES Hoober, Berkman

 M-COMMERCE Paul Skeldon

 MOBILE USABILITY Jakob Nielsen, Raluca Budiu

 THE INTERNET CASE STUDY BOOK Ford, Wiedemann