Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE AGE OF SELFISH ALTRUISM Alan Fairnington

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik babooshka76
numer aukcji: 2099061963
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 18:07:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

THE AGE OF SELFISH ALTRUISM
Why new values are killinh consumerism


Autor: Alan Fairnington
Wydawnictwo:
Liczba stron: 206, twarda oprawa i obwoluta
Stan książki: wyrwana strona przedtytulowa i tylulowa z danymi poprzedniego wlasciciela

Jeśli WYSYŁKA: Koszt przesyłki 8 zł. List polecony. Wysyłka max 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie
Jeśli ODBIÓR osobisty - Saska Kępa, ul. Afrykańska.

UWAGA! ODBIORY OSOBISTE WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIEJ WPŁACIE NA KONTO. PROWADZĘ DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ, KORZYSTAM ZE ZWOLNIENIA Z KASY FISKALNEJ - WSZYSTKIE WPŁYWY Z AUKCJI MUSZA SIĘ ZNALEŹĆ NA MOIM FIRMOWYM KONCIE! NIE MOGĘ PRZYJĄĆ GOTÓWKI.

W jezyku angielskim

A new twenty–first century society is emerging which lives differently, thinks differently, and acts differently from the aggressive, egotistical consumerism of the past.

Several long–term mega–trends are combining with short–term events to create a new consumer who will radically change the global economy over the course of the next few decades. What people buy, why they buy, and how they buy will all undergo fundamental change.

Companies will need to radically evolve the way they are organized. Old manufacturing methodology will need to be cast aside along with stereotyped marketing techniques and traditional sales structures. Most importantly, marketers will be forced to address the new values and morals of the twenty–first century consumer, or face significant market decline.

Conspicuous consumption will be replaced by a desire for “real values” which will dominate purchase patterns and consumer behavior.

Consumers will want what is best for themselves, but not at the cost of others. It will herald an Age of Selfish Altruism.

It’s a new global morality. It’s happening now. And it’s happening at a faster pace than expected.

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu


THE AGE OF SELFISH ALTRUISM Alan Fairnington