Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

24-10-2014, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 93.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4639023883
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 24-10-2014 18:44:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45200, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69932, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19760, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51696, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89729, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45200, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69932, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19760, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51696, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89729

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The 22 Immutable Laws Of Branding

THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Al Ries, Laura Ries
Language: English
Publisher: Profile Books
Publication Date: 3 April 2000
Dimensions: 19.2 x 12.8 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 1D61[zasłonięte]054

 

 

Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in today's insanely crowded marketplace. The only question is how do you do it? This is the definitive text on branding, distilling complex theories and principles behind this key marketing term into in twenty-two easy-to-read vignettes including: The Law of Contraction; A brand becomes stronger when you narrow its focus; The Law of the Word; A brand should strive to own a word in the mind of the consumer; and The Law of Fellowship. In order to build the category, a brand should welcome other brands. World-renowned marketing guru Al Ries and his daughter and business partner Laura Ries examine brand-blazing strategies from the world's best, including Coca-Cola, Xerox, BMW, Federal Express and Starbucks, to provide you with the expert insight you need to build a world-class brand.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING Ries, Trout

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 WALLY OLINS. ON BAAND. Wally Olins

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout