Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Testy sprawdzające wielostopniowe z matematyki dla

04-03-2012, 20:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18.70 zł      Najwyzsza cena licytacji: 18.70 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2104641432
Miejscowość Wałbrzych
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 11   
Koniec: 07-03-2012 15:28:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10

Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Czas dostawy

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. Przed dokonaniem zakupów proszę o zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie
" o mnie"
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
Menu End





Testy sprawdzające wielostopniowe z matematyki dla gimnazjum.
II Wydanie poprawione

autor : Barbara Biernat, Stanisław Biernat, Michalina Bierówka, Izabela Rutkowska
NOWIK
ISBN : 83[zasłonięte]87631-0
rok wydania : 2003
stron : 192
format : A4


CIĘŻAR: 441 g + opakowanie

Zbiór wielostopniowych testów do poszczególnych działów programowych klas I - III gimnazjum, "test dla pierwszaka", testy całoroczne i testy osiągnięć koniecznych. Wszystkie w dwóch wersjach równoległych. Do każdego testu dołączony jest plan - kartoteka czynności sprawdzanych przez poszczególne zadania oraz wzory kart odpowiedzi. W Przewodniku do testów przedstawiona jest nowa taksonomia celów nauczania matematyki i koncepcja kryteriów oceny, zgodna z założeniami kształcenia matematycznego w gimnazjum, m.in. z listą kompetencji i ze standardami osiągnięć matematycznych.