Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Testowy Peter Lynn Vapor 2.3m Rekord Swiata Buggy

09-05-2014, 18:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 689 zł     
Użytkownik LATAWKI_PL
numer aukcji: 4139224845
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 19   
Koniec: 09-05-2014 18:46:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

74 1140 [zasłonięte] 200400
3702 [zasłonięte] 598963

Nevalon Wojciech Żur
Sowińskiego 72b/11
70-236 Szczecin

Przedpłata
19 zł
Przedpłata
13 zł
Za pobraniem
29 zł
Za pobraniem
29 zł

 

Testowy Peter Lynn Vapor 2.3m KO - sam latawiec
Cena nowego skrzydła to 1899zł!

 

Stan Latawca:

  • Wizualny: dobry
  • Techniczny: dobry (były uszkodzenie 3 komory, zostały naprawione w profesjonalnym serwisie - nie wpływa to na właściwości lotu)
  • W powietrzu około 15-20godzin

Latawiec sprzedawany w wersji KO – sam latawiec (w celu kupna RTF prosimy o kontakt)

Zawartość zestawu:

  • Skrzydło 2.3m2
  • Plecak
Kupując skrzydło otrzymujesz 100% GWARANCJĘ, to znaczy, że gwarancja rozpoczyna się z dniem jego zakupu przez Ciebie, tak, jak kupując zupełnie nowe skrzydło!  

Vapor to już NAJSZYBSZY latawiec na świecie !! pod koniec marca 2010, rider drużyny Peter Lynn pobił rekord świata osiągając 133km/h ! Rekord ten pobito przy użyciu rozmiaru 2.7m

Peter Lynn Vapor to flagowy product firmy Peter Lynn wśród latawców pro-range. Dzięki użyciu maksymalnego potencjału tego latawca, John Jansen wygrał ostatnie Mistrzostwa Europy Kite Buggy w St. Peter Ording (Niemcy)! To już duże osiągnięcie, ale dodatkowo 5 innych zawodników zajęło miejsce w pierwszej dziesiątce w tych samych zawodach przy użyciu latawca Peter Lynn Vapor! Dwa lata prac i testów nad tym latawcem uczyniły go jednym z najszybszych latawców na ziemi, zachowując przy tym wysoką stabilność.

Dewizą ekipy Peter Lynn jest „Doskonałość za wszelką cenę”a ich dzieło Vapor jest na to ostatecznym dowodem. Kombinacja najwyższej jakości materiałów wraz z nowatorskimi rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz rygorystyczną kontrolą jakości plasują Vapor’a na czołową pozycję wśród latawców race.

Ten kite w założeniu był dostosowywany dla zaawansowanych riderów, dlatego oni będą w stanie wycisnąć z niego maksimum wydajności. Średniozaawansowani piloci jednak będą zaskoczeni jak łatwo ogarnąć ten latawiec i poznają swoje nowe możliwości. Jest to potężny latawiec wybierany przez profesjonalistów, ceniących sobie najwyższą jakość lotu.

Cechy latawca

Vapor to jeden z najszybszych latawców na ziemi. Jest to latawiec, który swoje możliwości udowodnił niejednokrotnie pomagając w zwycięstwie wielu zawodnikom.

Większe rozmiary tej latawki posiadają ponadprzeciętną moc przy lekkich wiatrach. Także ich wysoka zwrotność jest bardzo miłą niespodzianką. Podczas końcowych testów riderzy Peter Lynn byli w stanie osiągnąć prędkość około 30km/h przy praktycznie zerowym wietrze! Z drugiej strony mniejsze rozmiary są niewiarygodnie szybkie, jednak każdy doświadczony rider je okiełzna.

Wysoka zwrotność

Vapor jest zwrotny i pozytywnie reaguje na twoje ruchy. Podczas jazdy bedziesz mile zaskoczony widząc z jaką łatwością latawiec leci dokładnie tam gdzie chcesz. Dodatkowo latawiec pozwala na ciasne skręty, po którego wykonaniu latawiec chętnie będzie kontynuował lot i nie pozostanie w miejscu, czy zdechnie. Jest to właściwość, która znacznie pomoże ci w osiągnięciu wysokich wyników.

Dobra stabilność

Ten latawiec nie ma sobie równych w proporcji szybkości do stabilności. Dzieje się tak za sprawą przełomowego profilu latawca, który dzięki swojej charakterystyce fizycznej niechętnie przepada - nawet w najbardziej wymagających warunkach ! Podczas jazdy pod wiatr latawiec zachowuje tak samo wysoką sterownosć jak w normalnych warunkach.

Płynny oraz szybki dopływ mocy

Siła jaką generuje Vapor dostarczana jest płynnie oraz szybko. Nie zachodzi potrzeba rozruszania latawca na początku lotu w celu nabrania prędkości. Szybkie przyspieszenie daje ci przewagę już od początku zmagań i pozwala na maksymalizację prędkości dzięki ciasnym skrętom.

Zakres wiatrowy

Wszystkie rozmiary Vapor’ów są posiadają duży zakres wiatrowy. Dzięki szerokiemu wyborowi rozmiarów każdy z nich nadaje się na inne warunki wiatrowe. Większe rozmiary posiadają wyższe AR w stosunku do mniejszych rozmiarów, co daje podobne uczucie podczas lotu każdym z rozmiarów.

Niska winda

W założeniu Vapor został zaprojketowany, aby posaidać minimalną windę. Jest to duży plus dla riderów, którzy kładą nacisk na prędkość, minimalizując szansę poderwania z buggy.

CECHY LATAWCA

Zmienne AR - Vapor czerpie korzyści z różnych stosunków długości boków poszczególnych rozmiarów. Mniejsze rozmiary posiadają niższe Aspect Ratio, analogicznie większe rozmiary posiadają wyższe. Efektem tego jest lepsza charakterystyka kontrolna i większa stabilność mniejszych rozmiarów w trudnych warunkach.

Wyższe AR dużych rozmiarów dostarcza lepszej kontroli i większej wydajności przy lżejszych wiatrach. Ratio wacha się od 5.0 do 5.85 poprzez zakres 12 rozmiarów. Dzięki temu możesz być pewien, że każdy z rozmiarów posiada praktycznie identyczną charakterystykę lotu oraz dostarcza najlepszych osiągów

Precyzyjnie zaprojektowane i cięte laserowo partie materiału - Wszystkie części kajta zostały wycięte laserowo, specjalną maszyną. Ta metoda cięcia gwarantuje, że każda partia materiału jest przycięta ekstremalnie równo oraz krawędzie każdego profilu są zgrzewane, aby zapobiec wystrzępianiu. Ta technologia pozwoliła na stworzenie doskonałego kształtu, który chcieli uzyskać designerzy
podwójny wewnętrzny system przepływu powietrza - wewnętrzne otwory wentylacyjnie pomiędzy każdą z komór pozwalają na maksymalizację przepływu powietrza wewnątrz latawca. Zapewnia to równomierne ciśnienie w każdej z komór, a co za tym idzie - latawiec utrzymuje idealny kształt. Pozycja tych otworów wewnątrz została starannie dobrana, aby nie umiejscowić ich w wysoce obciążonych miejscach. Dzięki temu zabiegowi, latawiec nie traci na wytrzymałości
V-wsparcia - Liczba linek uzdy została znacznie zmniejszone dzięki zastosowaniu V-wsparć. Aby uzyskać najbardziej aerodynamiczny latawiec, całe skrzydło potrzebuje utrzymać gładki, płynny kształt łuku. Skrzydło jest wspierane przez uzdę. Dzięki użyciu V-wsparć, wyeliminowano pociągnięcia generowane poprzez zbyt wiele linek. Ponadto , zwiększa się prędkość i upwind latawca
Wzmocnienia wewnątrz latawca - pozwalają na osiągnięcie maksymalnej wytrzymałości twojego latawca. Skutecznie rozkładają siły wytwarzane przy uderzeniach na większe partie latawca. Zostały rozmieszczone w miejscach, gdzie latawiec tego najbardziej potrzebuje. Wzmocnienia zostały wykonane z wysokiej jakości materiału Porcher (używanego w żeglarstwie). Dzięki umieszczeniu ich wewnątrz latawca, utrzymuje swój kształt tak gładkim jak tylko to możliwe. Przykładem może być krawędź natarcia, która została wzmocniona wąską taśmą ukrytą pod szwami krawędzi natarcia. Każdy punkt mocowania uzdy został również wzmocniony tym materiałem – linki uzdy swobodnie przekazują obciążenie na dalsze partie materiału.
podwójny szew - Wszystkie szycia w Vaporz’e zostały wykonane za pomocą maszyny z podwójną igłą, co dopełnia starannego wykonania całego latawca oraz upewnia ridera, że jego latawiec nie rozwali się po krótkim okresie użytkowania, tylko będzie wiernie służył przez długi czas.
Materiał Chickara na top, bottom oraz profil latawca - materiał jest głównym czynnikiem decydującym o tym, czy latawiec lata dobrze, czy słabo. Bardzo ważnym elementem jest znalezienie materiału stanowiącego kompromis pomiędzy wytrzymałością, sztywnością oraz wagą. Peter Lynn od ponad 15 lat zajmuje się opracowywaniem materiałów do latawców. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie materiały używane w latawcach komorowychPeter Lynn to jedynie high-endowy dobór, stanowiący poprzeczkę dla innych firm na rynku.

Chikara Ripstop Nylon użyty w latawcu Peter Lynn Vapor posiada odpowiednią sztywnośc, aby skrzydło było w stanie utrzymać swój kształt przy większych obciążeniach Chikara jest lekka, dlatego twój latawiec będzie w stanie polecieć szybciej, szczególnie przy lżejszych wiatrach. Materiał jest bardzo wytrzymały, wzmocniony Ripstopowymi ściegami, które uodparniają latawiec na podarcia i rozerwania. Dzięki temu latawiec przetrwa wiele lat.

Zoptymalizowany design uzdy - linki uzdy utrzymują skrzydło, ale jednocześnie generują ciąg. Znalezienie złotego środka pomiędzy tymi dwoma czynnikami stanowi jeden z ważniejszych elementów w konstrukcji każdego kajta. Poprzez optymalizację planu uzdy i staranne umiejscowienie punktów mocowania uzyskano profil - o minimalnych szarpnieciach, dużym potencjale upwind oraz o wyskiej prędkości ! Dzięki temu zabiegowi Peter Lynn Vapor zyskuje także ogromne okno wiatrowe
Linki uzdy - Dla linek uzdy użyto najbardziej wyrafinowanego materiału – wstępnie naciągnięte linki Dyneema SK75. Wiele splotów na centymetr daje tym linkom silnej, pewnej charakterystyki. Linki posiadają niską tendencję do rozciągania się i są niezwykle wytrzymałe jak na swoją małą średnicę. Wstępne naciągnięcie w procesie produkcyjnym pozwoliło na bardzo dokładne wytrymowanie linek uzdy. Dzięki temu posiadają idealnie taką długość jak jest potrzebna i nie zmienią jej pod wpływem obciążenia. Zapewniają solidne połączenie pomiędzy tobą a latawcem
połączone oraz przeszyte linki uzdy - na przestrzeni lat okazała się to być najbardziej aerodynamiczna metoda łączenia linek uzdy. Generują mniejszy opór, co działa pozytywnie na ogólną wydajność kite’a. Dodatkowo, tak zaprojektowane linki mają mniejszą tendencję do plątania się

SPRZĘT JEST NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Nie jest to chińska tandeta. Tańsze latawce są często wykonane kiepsko i z gorszych materiałów, powodując wyciąganie się linek po pół roku użytkowania lub zrywające się kitekillery. Pomijając oczywiście właściwości lotne, opracowywane przez firmę Peter Lynn z powodzeniem od wielu lat w Niemczech. Firma ta moze sie pochwalic wieloma sukcesami, produkując głównie profesjonalny sprzęt do landkitingu. Firma ta specjalizuje się w latawcach komorowych, wiele firm kitesurfingowych komorowe treningówki robi jedynie "przy okazji" latawców pompowanych i niezbyt przykłada wagę do ich właściwości lotnych.

 



CZAS REALIZACJI

Zamówienia wysyłamy zwykle w ciągu 24h od momentu zaksięgowania przelewu na koncie.
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas transportu, z reguły 1 dzień roboczy (wysyłka kurierska).
Przed złożeniem zamówienia warto skontaktować się telefonicznie celem uzyskania informacji, czy towar jest w tej chwili dostępny.
Większość towaru mamy dostępne od ręki, jeśli jednak wybranego towaru nie ma w danej chwili na stanie, to maksymalny czas realizacji wynosi 7 dni roboczych (z reguły 3-5 dni).