Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tester wtryskiwaczy i pomp COMMON RAIL ZCR-4

20-01-2012, 13:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 303.80 zł     
Użytkownik fhu-wschod
numer aukcji: 2007323410
Miejscowość Chełm
Wyświetleń: 93   
Koniec: 18-01-2012 10:24:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Wkrótcie otwarcie naszego sklepu internetowego !

 

FHU WSCHÓD oferuję do sprzedaży doskonały tester wtryskiwaczy i pomp COMMON RAIL   ZCR-4 polskiej produkcji firmy Delta Tech Electronics


 


 

OPIS PRZEDMIOTU

Zestaw składa się z testera układów wtryskowych TCR-3S oraz testera wtryskiwaczy piezoelektrycznych i elektromagnetycznych ICR-3.


Tester TCR-3S

Tester TCR-3S jest przeznaczony do diagnozowania systemów wtryskowych Common Rail. Służy do odczytu wartości z czujnika wysokiego ciśnienia oraz sterowania dwoma zaworami regulacyjnymi ciśnienia na raz.

Może być on użyty zarówno do odczytu ciśnienia i sterowania zaworami regulacyjnymi w samochodzie jak również do diagnozowania pomp wysokiego ciśnienia na stole probierczym. Jest niezbędny do monitorowania ciśnienia w zasobniku przez co możliwe jest dokonanie właściwej oceny stanu pompy wysokiego ciśnienia.

Tester może służyć również do monitorowania ciśnienia paliwa w układach wtryskowych typu FSI.


Funkcje testera:


  1. Zakres czujnika

    Funkcja umożliwia wprowadzenie wartości maksymalnego ciśnienia roboczego (Pmax) czujnika wysokiego ciśnienia, który jest wykorzystywany w badanym samochodzie.

  1. Test obwodów

    Po wybraniu tej funkcji następuje sprawdzenie ciągłości następujących obwodów:

    - obwód czujnika wysokiego ciśnienia
    - obwód zaworu 1
    - obwód zaworu 2

    Dla testu ciągłości poszczególnych obwodów tester jest w stanie podać odpowiedź, czy dany obwód poprawnie reaguje na określony sygnał testujący.

    W przypadku testu obwodu czujnika wysokiego ciśnienia poprawny wynik nie daje całkowitej pewności o jego bezawaryjnym działaniu w całym zakresie ciśnień roboczych aż do ciśnienia Pmax. Całkowitą pewność można uzyskać obserwując odczyt z czujnika ciśnienia podczas pracy silnika.

  1. Test pompy.

    Test pompy umożliwia aktualny odczyt wysokiego ciśnienia, sterowanie maksymalnie dwoma zaworami regulującymi ciśnienie oraz podawania parametrów dostępnych w funkcjach dodatkowych.

    3.1. Odczyt wysokiego ciśnienia

    Odczyt aktualnego ciśnienia odczytywany za pomocą czujnika wysokiego ciśnienia.

    3.2. Funkcje dodatkowe

     

    • funkcja (a) - pulsacja ciśnienia - jest to wartość maksymalnej zmiany ciśnienia w określonym przedziale czasu,
    • funkcja (b) - maksymalna wartość ciśnienia - jest to wartość maksymalna jaką uzyskało ciśnienie od momentu początku pomiaru lub momentu jej wyzerowania poprzez dowolną zmianę pozycji potencjometru regulacyjnego,
    • funkcja (c) - wartość ciśnienia do stabilizacji za pomocą zaworu 1 - jest to zadana wartość ciśnienia, którą tester stara się utrzymywać niezmienną regulując sygnałem sterującym zaworu 1. Zmiany tej wartości dokonuje się za pomocą potencjometru regulacyjnego. Dokładność zmian można regulować przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku.
    • funkcja (d) - wartość ciśnienia do stabilizacji za pomocą zaworu 2 - jest to zadana wartość, którą tester stara się utrzymywać niezmienną regulując sygnałem sterującym zaworu 2. Zmiany tej wartości dokonuje się za pomocą potencjometru regulacyjnego. Dokładność zmian można regulować przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku.

     

    3.3. Zmiana sterowania zaworem 1

    Zmianę sygnału sterującego wykonuje się za pomocą potencjometru regulacyjnego. Dokładność zmian można regulować przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku.

    3.4. Zmiana sterowania zaworem 2

    Zmianę sygnału sterującego wykonuje się za pomocą potencjometru regulacyjnego. Dokładność zmian można regulować przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku.


Tester ICR-3


  • Zastosowanie testera
  • Tester ICR-3 służy do sterowania wtryskiwaczami elektromagnetycznymi i piezoelektrycznymi występującymi w układach wtryskowych Common Rail. Sterować można maksymalnie czterema wtryskiwaczami danego typu na raz. Generowany przez tester sygnał sterujący wtryskiwaczami odpowiada sygnałowi występującemu w sterowniku silnika samochodu.


  • Parametry testera
  • Napięcie zasilania stałe, zakres 12...15V
    Pobór prądu do 2A (bezpiecznik)
    Liczba sterowanych wtryskiwaczy  
        elektromagnetycznych 4
        piezoelektrycznych 4
    Parametry symulowanego wtrysku  
        obroty 30...2500 obr/min (możliwość zmiany co 10 obr/min)
        czas wtrysku 0,1...5 ms (możliwość zmiany co 0,1 ms)
    Programowanie ilości obrotów tak
    Opcja wtrysku wstępnego tak

  • Funkcje testera
  • Po podłączeniu zasilania tester wyświetla ekran powitalny,

    po czym automatycznie zmienia się na ekran wyboru typu sterowanego wtryskiwacza. Nazwa "Elektromag." oznacza wtryskiwacz elektromagnetyczny, natomiast "Piezoelekt." oznacza wtryskiwacz piezoelektryczny.

    Po wybraniu odpowiedniego typu wtryskiwacza wyświetla się ekran z aktualnie ustawionymi parametrami sygnału sterującego wtryskiwacza.

    Po uruchomieniu wtryskiwaczy tester wykona sekwencję wtrysków w takiej liczbie jaką wskazuje parametr "Ilość".

    Zmiana wartości symulowanych obrotów silnika
    Parametr "Obroty" informuje o wartości symulowanych obrotów. Wartość ta jest realną wartością prędkości obrotowej silnika samochodu, tak więc wtryskiwacz wtryskuje dwukrotnie rzadziej. Zakres zmian tego parametru wynosi od 30 obr/min do 2500 obr/min.

    Zmiana wartości symulowanego czasu wtrysku
    Parametr "Czas" określa czas wtrysku wtryskiwacza. Zakres zmian tego parametru wynosi od 0.1ms do 5.0 ms. Zmiany można wykonywać co 0.1 ms lub co 1ms.

    Programowanie ilości sekwencji
    Parametr "Ilość" określa ilość sekwencji wtrysków do wykonania. Przez sekwencję wtrysków rozumie się wykonanie 4 wtrysków, po jednym na każdym wtryskiwaczu. Tester wykonuje zawsze pełną ilość sekwencji wtryskowych. Zakres zmian tego parametru wynosi od 0 do 9999. Zmiany można wykonywać co 10 lub co 100.

    Tester wykonuje ustawioną ilość sekwencji wskazując numer aktualnie wykonywanej sekwencji na wyświetlaczu. Po wykonaniu ustawionej ilości sekwencji tester kończy działanie.

    Symulacja wtrysku wstępnego
    Parametr "Wstępny" umożliwia włączenie symulacji wtrysku wstępnego. Jeśli parametr ma wartość "Tak" przed każdym wtryskiem wykonywany będzie wtrysk wstępny. Parametry wtrysku wstępnego są stałe i wynoszą:

  • czas wtrysku wstępnego: 0.2ms
  • czas pomiędzy wtryskiem wstępnym a wtryskiem głównym: 1ms.
  • Jeśli parametr ma wartość "Nie", wtrysk wstępny nie będzie wykonywany.

     


 


FHU WSCHÓD jako autoryzowany dystrybutor Delta Tech Electronics zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie urządzenia Delta Tech Electronics 


 

 

 DANE KONTAKTOWE: 

F.H.U.WSCHÓD UL.REFORMACKA 28, 22-100 CHEŁM 

TEL/FAX +48 82 [zasłonięte] 68 lub +48 [zasłonięte] 667 997 

e-mail: [zasłonięte]@wschod.pl  ,  [zasłonięte]@wschod.pl 

Alior Bank S.A.  48 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 816130 

www.wschod.pl 


 

 GWARANCJA 12 msc. 

Faktura VAT lub paragon 

Termin realizacji od 24-48h 


cena 3499 zł. + VAT 23%


 

Wszelkie informacje pod numerem telefonu +48 [zasłonięte] 667 997 

 

 

Przy płatności z góry dostawa urządzenia na terenie całej Polski - Gratis !!! 


Wkrótcie otwarcie naszego sklepu internetowego !