Tester stosujemy w celu wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel) chłodzonych płynem. _malinka76_Oferowany tester ma tą samą zasadę działania co testery w cenach 350-500 zł oferowane na Allegro. _malinka76
Kupujesz w legalnej firmie, na życzenie wystawiam Fakturę VAT. _malinka76yczenie
Wykonanie testu:. _malinka76_
a. _malinka76_ Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami. _malinka76_
b. _malinka76_ Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego. _malinka76
c. _malinka76 Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania. _malinka76
d. _malinka76 Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego. _malinka76
e. _malinka76 Zmiana koloru płynu reakcyjnego z niebieskiego na żółty (silniki benzynowe) lub z niebieskiego na zielony (diesel) w ciągu kilku minut od pojawienia się pęcherzyków gazu wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy. Jeżeli kolor pozostaje nie zmieniony - brak uszkodzeń. _malinka76
f. _malinka76 Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd. _malinka76
Płyn reakcyjny który nie zmienił koloru może być wykorzystany ponownie. _malinka7
W zestawie jest 100 ml płynu reakcyjnego na około 50 testów. _malinka7 U mechanika wykonanie takiego testu kosztuje ok. 20 zł, dzięki temu urządzeniu możemy sporo zaoszczędzić. _malinka76_
Możliwy odbiór osobisty: Konin. _malinka76_