![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/b01.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/b03.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/omnie01.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/omnie02.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/b04.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/gw12.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/b02.jpg)
|
Tester szczelności uszczelki głowicy AE300168 JONNESWAY
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/Foto/AE300168.jpg)
![](http://www.centrumtechniki.hostklub.pl/Allegro/Foto/jon.gif)
Opis i dane techniczne
Przyrząd
pozwala na łatwą diagnozę i szybkie wykrycie uszkodzeń uszczelki pod
głowicą. W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej
głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2 trafia do
układu chłodzenia.
Zasada
działania przyrządu opiera się właśnie na pomiarze zawartości CO2 w
układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w komorze testera będzie reagował
z gazami z układu chłodzenia i w przypadku zwiększonej zawartości
CO2 zmieni barwę.
Dwukomorowa
konstrukcja przyrządu (z filtrem pomiędzy komorami) pozwala na
odseparowanie pozostałości w pierwszej komorze (np. kropel płynu
chłodniczego), które mogłyby negatywnie wpłynąć na wynik testu.
Przyrząd
do pomiaru szczelności uszczelki pod głowicą. (posiada dwie komory
odseparowane filtrem oraz uniwersalne przyłącze do korka chłodnicy)
Ręczna pompka do zasysania gazu z układu chłodzenia. Pojemnik z płynem
reakcyjnym 250ml, Pusty pojemnik do zużytego płynu (płyn reakcyjny
jeżeli nie zmienił koloru może być użyty kilka razy pod warunkiem, że
nie przedostał się do niego płyn chłodniczy) Przyłącze zakończone
szybkozłączką, pozwala na szczelne połączenie a co za tym idzie
dokładniejszy pomiar, Całość zestawu w wygodnej poręcznej walizce.
Do urządzenia załaczona jest instrukcja w języku polskim z dokładnym opisem przebiegu dokonywanego pomiaru.
Urządzenie profesjonalne, wielokrotnego użytku.
|