UWAGA !!! Konkurencja w tej cenie ma o połowę mniej płynu !!!
Tester stosujemy w celu wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel) chłodzonych płynem. _tom-car_
Oferowany tester ma tą samą zasadę działania co testery w cenach 250-500 zł oferowane na Allegro. _tom-car_
Kupujesz w legalnej firmie, na życzenie faktura VAT. _tom-car_
Gwarantujemy bardzo szybką wysyłkę - max. do 24h od otrzymania wpłaty. _tom-car_
Możliwy odbiór osobisty: Konin. _tom-car_
Wykonanie testu:1. _tom-car_ Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami (jak na foto). _tom-car_
2. _tom-car_ Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy. _tom-car_
3. _tom-car_ Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania. _tom-car_
4. _tom-car_ Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego. _tom-car_
5. _tom-car_ Zmiana koloru płynu reakcyjnego z niebieskiego na żółty (silniki benzynowe) lub z niebieskiego na zielony (diesel) w ciągu kilku minut od pojawienia się pęcherzyków gazu wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy. Jeżeli kolor pozostaje nie zmieniony -- brak uszkodzeń. _tom-car_
6. _tom-car_ Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd. _tom-car_
Płyn reakcyjny który nie zmienił koloru może być wykorzystany ponownie. _tom-car_
W zestawie jest 10 ml płynu reakcyjnego na około 5 testów. _tom-car_ U mechanika wykonanie takiego testu kosztuje ok. 20-25 zł, dzięki urządzeniu możemy sporo zaoszczędzić. _tom-car_
UWAGA! W przypadku przeprowadzania testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkowa ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!!!. _tom-car_
UWAGA! Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym! W przypadku zmieszania się płynów wynik testu może być niepoprawny!!!. _tom-car_
Na ostatnim zdjęciu widzimy zmianę koloru płynu na żółty (uszkodzona uszczelka silnik benzynowy). _tom-car_
-car_