Witam wszystkich bardzo serdecznie, Jesteśmy jedynym krajowym producentem wielu oferowanych przyrządów, które znajdziecie Państwo na naszych aukcjach Allegro. Nasze kilkunastoletnie doświadczenie, ciągłe analizowanie rynku gwarantuje utrzymanie naszych produktów na najwyższym poziomie. Na wszystkie sprzedawane urządzenia udzielamy 24 miesięcznej gwarancji – szczegóły na stronie o mnie. Zapewniamy, że nie będziemy obojętni na pytania lub wątpliwości dotyczące podłączenia, wykorzystania itd. produkowanych i sprzedawanych przez nas urządzeń. ![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/MAPSENSOR/tester%20PiMAP2.JPG)
![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/gify/baner_funkcje.jpg)
Tester map-sensorów, przepływomierzy, potencjometrów i silniczków krokowych,
funkcjonalnie składa się z trzech bloków: • blok pomiaru i wskaźnika napięć od O ÷ 5V • bloku pomiaru „i wskaźnika częstotliwości O - 225Hz i amplitudzie napięcia 0,5 + 10V • blok sterowania silniczkami krokowymi Blok sterowania silniczkami krokowymi służy do testowania i prac serwisowych związanych z obsługą i remontem tych podzespołów. Konieczność sterowania dwoma przesuniętymi w fazie sygnałami w praktyce warsztatowej była trudna do realizacji. Za pomocą przewodów zasilających (w komplecie ) możliwe jest sterowanie tych silniczków w obu kierunkach. W wyposażeniu są dwa przewody zasilające, ponieważ spotyka się dwa typy tych podzespołów, różniących się m.in. kolejnością połączeń uzwojeń na złączu wyjściowym. Blok pomiaru napięć przeznaczony jest do wskazań zmian napięcia w zakresie O ÷ 5V, które jest tzw. sygnałem sterującym takich czujników jak: • potencjometry położenia przepustnicy • przepływomierze powietrza różnego typu • czujniki podciśnienia w kolektorze dolotowym silnika tzw. MAP-sensory • czujniki indukcyjne położenia wału, ABS-u i inne. Poszczególne przewody testowe umożliwiają zasilanie danego typu czujnika odpowiednim napięciem oraz pomiar i wskazania chwilowe poziomu napięć wyjściowych tych czujników. Dzięki wskaźnikowi typu "świetlny punkt" możliwa jest obserwacja krótkotrwałych wartości napięć wyjściowych lub ich krótkotrwałych zmian. Niejednokrotnie nawet obserwacja na oscyloskopie tego typu sygnałów jest bardzo utrudniona. Blok pomiaru i wskaźnika częstotliwości służy do testowania MAP-Sensorów stosowanych min. w pojazdach marki FORD. Są to czujniki zamieniające wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym silnika na częstotliwość w granicach od około 160 do około lOOHz. Poziom napięcia sygnału wynosi 5 V, a tzw. stopień wypełnienia przebiegu prostokątnego wynosi 50%. Podłączenie przewodu powoduje automatyczne przełączenie testera do pracy jako miernika częstotliwości. Wyłączenie tego przewodu i podłączenie innego; przełącza przyrząd w taki zakres pracy; jaki jest oczekiwany dla danego testu.
![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/gify/baner_W%20SKLAD%20KOMPLETU%20WCH.jpg)
![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/MAPSENSOR/tester%20PiMAP4.jpg) Tester potencjometrów i czujników podciśnienia - nr kat. 1004. Przewód Nr l "MAP Sensor/GM, Magneti Marelli", przeznaczony jest do testowaniaczujników podciśnienia w kolektorze dolotowym silnika, zasilanych napięciemstabilizowanym +5V, przetwarzających sygnał podciśnienia na napięcie zmieniające sięw zakresie od około 0,5 V do 4,7V o różnych charakterystykach. Wyposażony jest w dwarodzaje końcówek, zależne od typu MAP-Sensora. Przewód Nr 2 "MAP Sensor/FORD-5V/Hz" - przeznaczony do testowania czujnikówpodciśnienia, zasilanych napięciem 5V stabilizowanym, przetwarzających sygnał podciśnienia w kolektorze dolotowym silnika na częstotliwość zmieniającą się wgranicach od około 170 do około 8OHz, o poziomie sygnału typu TTL, tj. 5V - Przewód Nr 3 „Przepływomierz/12V” - przeznaczony jest do testowania
przepływomierzy powietrza typu "grzany tennistor" wymagających zasilania napięciem 12 V. Maksymalny prąd obciążenia może wynosić do 200mA Napięcie wyjściowe (sterujące) tych przepływomierzy zawiera się zazwyczaj w granicach 0,2-5V - Przewód Nr 4 "Potencjometr" - przeznaczony jest do testowania różnorodnych
podzespołów wykorzystujących potencjometry jako przetworniki wielkości nieelektrycznych. Napięcie zasilania czujników - stabilizowane 5V. Napięcie sterujące zawiera się w granicach od O do 5 V. Zależnie od rodzaju końcówek czujnika, przewód wyposażono w dwa typy zacisków.
- Przewód Nr 5 "P i MAP/Przewód woltomierza" - służy do podłączenia przyrządu
uniwersalnego do dokładnego pomiaru napięcia sterującego, wskazanego w pewnym przybliżeniu na wskaźniku testera Może również służyć do podłączenia częstościomierza miernika uniwersalnego do gniazda testera.
- Przewód Nr 6 "P i MAP/oscyloskop" - służy do podłączenia oscyloskopu w celu
obserwacji przebiegu napięcia z MAP-Sensorów typu częstotliwościowego np. w pojazdach marki FORD. Może również służyć do podłączenia oscyloskopu do "Testera impulsu wtrysku" i obserwacji tzw. czasu wtrysku paliwa.
- Przewód Nr 7 "Silnik krokowy/stary typ" służy do podłączenia silników krokowych,
które uzwojenia sterujące mają łączone na sąsiadujących ze sobą zaciskach (np. Polonez, Opel Kadet i inne).
- Przewód Nr 8 "Silnik krokowy /nowy typ", służy do podłączenia silników krokowych,
które mają uzwojenia sterujące podłączone na dwa zewnętrzne i dwa wewnętrzne zaciski złącza wyjściowego (np. Cinquecento, Audi i inne).
- Przewód Nr 9 "Uniwersalny/5V" - służy do testowania czujników indukcyjnych
aparatów zapłonowych położenia wału korbowego, ABS-u i innych oraz jako przewód uniwersalny do pomiaru napięć 0-5 V lub jako źródło zasilania +5 V/0,5A stabilizowane.
Instrukcja obsługi Karta gwarancyjna
![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/gify/baner_transport.jpg)
przesyłka ubezpieczona / wpłata na konto 20,00 zł przesyłka ubezpieczona / pobranie 25,00 zł
odbiór osobisty w siedzibie firmy ( po wcześniejszym uzgodnieniu)
Wystawiamy faktury Vat / podana cena jest kwotą brutto
![](http://www.icpnet.pl/~bobigreen/gify/baner_kontakt.jpg)
tel.kom.: +48 [zasłonięte] 502 149 tel./fax: +48 061/[zasłonięte]870 57 INFORMACJE O NAS I ZASADY UCZESTNICTWA W NASZYCH AUKCJACH KLIKNIJ
email: napisz do nas
GaduGadu [zasłonięte]19957
|