Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TESTER MIERNIK GRUBOSCI LAKIERU AT500

07-07-2014, 13:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik Centurion_sc
numer aukcji: 4312422530
Miejscowość DYGOWO
Wyświetleń: 45   
Koniec: 07-07-2014 12:55:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

allegro

Wysyłka

1 1 1


 

 

 

Płatności


11




 

Kontakt




















P.H. CENTURION s.c.

78-113 Dygowo
Czernin 21


1 1

1 1 1




 

 

 

 

 

 

 

 

Profesjonalny magnetyczny tester grubości lakieru AT500 polskiej firmy Marse.

Stworzony został tak, aby umożliwić zlokalizowanie najdrobniejszych poprawek blacharsko-lakierniczych, jednocześnie nie naruszając powłoki lakierniczej.

Tester jest całkowicie bezpieczny dla lakieru samochodu. Jego magnetyczna końcówka pokryta jest gumą, dlatego nie trzeba obawiać się o zarysowanie lakieru, czy ślady odbitych kółek. Inne, konkurencyjne urządzenia często nie posiadaja tak podstawowego zabezpieczenia i mogą powodować uszkodzenia lakieru.

 

 

Co umożliwia tester AT500?

 

  • zlokalizowanie nieoryginalnych elementów karoserii - cieńsza warstwa lakieru
  • zlokalizowanie miejsc szpachlowanych - gruba warstwa szpachli i lakieru
  • zlokalizowanie miejsc po raz drugi malowanych - grubsza warstwa lakieru
  • ustalenie czy dane auto jest kradzione - wykryje szpachel w miejscu numerów seryjnych


Jak to działa?

 

  • Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.
  • Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.
  • Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.
  • Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.
  • Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.


Wystawiamy faktury VAT

 

 

 

 

 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle darmowe panele allegro