Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
Panelealle
PROMOCJA ! ! !
Ilość sztuk ograniczona
w cenie tylko 23zł za sztukę
EKSPRESOWA WYSYŁKA
EKSPERT DO WYKRYWANIA AUT POWYPADKOWYCH
AT 500 rewelacyjny tester do badania grubości lakieru , oraz miejsc szpachlowanych Nie zastąpiony przy zakupie samochodu Uchroni Cię przed zakupem szpachlo wozu. Dzięki niemu znajdziesz wszystkie trefne miejsca samochodu Warto wydać parę złotych na tester aby uratować czasami kilkanaście tysięcy złotych
AT 500 rewelacyjny tester do badania grubości
lakieru , oraz miejsc szpachlowanych
Nie zastąpiony przy zakupie samochodu
Uchroni Cię przed zakupem szpachlo wozu.
Dzięki niemu znajdziesz wszystkie trefne miejsca samochodu
Warto wydać parę złotych na tester aby uratować czasami kilkanaście tysięcy złotych
AT500 1 miejsce
Z testerów analogowych
W testach gazety motoryzacyjnej Motor!!!
Oraz promowany przez gazetę “wysokie obroty”
Rewelacyjny tester do wykrywania pojazdów po wypadkowych
ZOBACZ
Film - jak działa tester AT500KLIKNIJ
Szczegółowa instrukcja obsługi znajduje sie z tyłu na opakowaniu.
OPINIA AT500 Z GAZETY MOTORYZACYJNEJ "MOTOR" NR17/18
Wyniki testów wszystkich testerów dostępnych na polskim rynku dowiodły, że testery AT500® są najlepszymi testerami magnetycznymi jakie są w sprzedaży, pokonały nawet najdroższe testery magnetyczne a z wszystkich testerów jakie są w produkcji zajęły drugie miejsce. Jest to dla nas ogromny zaszczyt być tak wysoko mierzonym oto kilka zdjęć z gazety motoryzacyjnej "Motor" która testowała urządzenia gazeta motoryzacyjna "Motor" nr 17/18 2006
źródło - gazeta motoryzacyjna "Motor"
"One pozwalają zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych"
"Dzięki testerom można wykryć wypadkową przeszłość samochodu, weryfikując zapewnienia sprzedawcy.podstawowym problemem podczas kupowania samochodu jest zweryfikowanie, czy sprzedający mówi prawdę o historii swojego pojazdu. Szczególnie jeśli nie mamy specjalistycznej wiedzy i doświadczenia warsztatowego, nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy samochód przeszedł naprawę powypadkową, czy też jak twierdzi sprzedający, jest w naprawdę idealnym stanie.Potrzebne przy nas testery lakieru pozwalają w bardzo prosty i szybki sposób ocenić jaka była przeszłość karoserii auta.
O testerze możesz też poczytać na stronieAutoswiat motogrono KLIKNIJ http://tylik.motogrono.pl/mierniki/
O testerze możesz też poczytać na stronieAutoswiat motogrono
KLIKNIJ http://tylik.motogrono.pl/mierniki/
UWAGA! TEN TESTER NIE JEST ALUMINIOWY I NIE RYSUJE LAKIERU JAK INNE PODOBNE PRODUKTYTESTER POSIADA OSŁONĘ
GUMOWA !
Uwaga na aluminiowe testery które mogą porysować lakier!!
AT500 to znane opatentowane urządzenie magnetyczne polskiej firmy Marse służące do zlokalizowania wszelkich prac blacharsko-lakierniczych pod błyszczącym lakierem naszego samochodu.
Tester pozwoli zlokalizować najdrobniejsze poprawki blacharsko-lakiernicze nie naruszając w żadnym stopniu powłoki lakierniczej, co za tym idzie, pozwoli wynegocjować niższą cenę samochodu, który planujemy zakupić.
Ostatnio do Polski z zachodu trafiło 90% rozbitych samochodów z pokrzywionymi dachami zupełnie nie nadającymi się do jazdy. Oczywiście polak jak wiemy wszystko potrafi, więc i auto po katastrofie kolejowej w Polsce może zostać zrobione, co najwyżej na auto po drobnej stłuczce. Nie pozwól się oszukać handlarzom aut, nie pozwól sobie na zakup auta, które będzie zagrażać życiu Twojej rodzinie! Pamiętaj takie samochody sprowadzane są po najtańszej linii kosztów a łączone są nieraz z kilku ćwiartek!
Co można sprawdzić testerem AT500?
NIEORYGINALNE ELEMENTY KAROSERII
Często zdarza się że auta powypadkowe mają wstawiane nowe części karoserii znaczy to że były najmocniej w tych miejscach uderzone a stan wcześniejszy danego elementu był w takim
stanie że nie pozwalał na wyrównanie go szpachlą i został wstawiony element nieoryginalny. Jak to wykryć? otóż zasada jest bardzo prosta. Nigdy na innym elemencie karoserii nie zastosowana jest taka sama grubość lakieru jak na oryginalnym. Zawsze na nieoryginalnym mamy do czynienia z cieńszą warstwą lakieru miej odporną na korozje. Wystarczy wziąć pomiar z karoserii gdzie nie była malowana i porównać z innymi elementami
Miejsca szpachlowane
Jeśli dany element jest szpachlowany czujnik wykryje to natychmiast w ciągu kilkunastu sekund sprawdzisz cały samochód.
Miejsca drugi raz malowane
Jeśli na elemencie nałożone są dwie warstwy lakieru, czujnik jest w stanie to wykryć, zajmie Ci to trochę czasu ponieważ pomiar musi być bardzo precyzyjny. Tester jest tak skonstruowany że potrafi wykryć różnicę w izolacji jaką stanowi warstwa lakieru między stalą a lakierem oczywiście nie naruszając lakieru!
KRADZIONE AUTA
Jeśli chodzi o przebite numery oraz wstawki numerowe.
Zawsze istnieje ryzyko zakupu kradzionego auta. Można oczywiście zapłacić osobie która precyzyjnie sprawdzi czy kupowane przez nas auto pochodzi z legalnego źród��������a no ale to są dodatkowe koszta.
Bardzo prostą metodą i tanią jest sprawdzenie numerów nadwozia testerem AT500®przykładamy w okolicach pola numerowego tester jeśli urządzenie to wykryje szpachel w pobliżu wiadomo że mamy do czynienia za autem kradzionym.
Złodzieje wstawiając lub przebijając numery często szpachlują te miejsca aby wyrównać powierzchnie a testerem AT500® nawet dziecko jest w stanie sprawdzić szpachel.
Co świadczy o wysokiej jakości produktu!
tester chroniony jest prawem własności przemysłowej
Tu znajdziesz kilka odpowiedzi na pytania zadawane przez klientów.
Dlaczego nie produkujemy testerów aluminiowych jak inni producenci??
AT500 Jest wykonany z plastiku i zakończony gumą która chroni lakier przed zadrapaniem wyobraźcie sobie... ktoś podchodzi do waszego auta i stuka rurką aluminiową rozpędzoną przez magnes po naszym lśniącym lakierze na którym zostają ślicznie odbite kółka. Jest to niedopuszczalne. Nikt ze sprzedających nie pozwoli sobie na rysowanie lakieru. Gazety już opisały że aluminiowe testery rysują lakier!!
Dlaczego miarka w AT500 nie jest kolorowa?
Ponieważ jest to urządzenie profesjonalne a nie "kolorowanka" na miarce mają znajdować się same cyfry i wykres jak w matematyce a nie kolory. Na linijkach lub suwmiarkach też nie znajdują się kolorowe pola ponieważ wyprodukowano je dla osób inteligentnych znających się nie tylko na kolorach!
Dlaczego AT500 nie posiada hamulca pomiaru?
Po przeprowadzonych badaniach hamulec poprzez odbijanie się magnetycznego tłoka w drodze powrotnej już po kilku badaniach osłabia go i przy pomiarach sprawdzających podwójny lakier jest całkowicie bezużyteczny nadaje się tylko do lokalizacji szpachli więc staje się tanim
Szczegółowa instrukcja obsługi znajduje się na opakowaniu testera.
Przy posługiwaniu się testerem z końcówką magnetyczną konieczna jest pewna wprawa.Cała sztuka polega na tym, by tester był utrzymywany cały czas prostopadle do badanego elementu nadwozia. W tym celu trzeba wypracować pewny, ale jednocześnie delikatny chwyt testera.Trzymanie go całą dłonią zwykle powoduje, że zbyt szybko traci on kontakt z blachą. Warto poćwiczyć to kilkadziesiąt razy, na przykład na domowej lodówce, która doskonale nadaje się do tego celu.
Koszty wysyłki:List polecony ekonomiczny 1 szt - 6 zł.
każda kolejna sztuka dopłata 2 zł.list polecony priorytetowy 1 szt - 8 zł.Każda kolejna sztuka dopłata 2 zł.Przesyłka pobraniowa 1 szt - 15 zł.Każda kolejna sztuka dopłata 2 zł.
Przesyłka pobraniowa priorytetowa 1 szt - 19 zł.Każda kolejna sztuka dopłata 2 zł.
Zapraszam do zakupu i na inne moje aukcji ! ! ! !