Tester serwisowy BMW ICOM
Oprogramowanie współpracuje z komputerami: D630, D620, E6420, E6400 E49, E420, E430, G570, X201, X200, X201T, T60, T61, T400, X61T, X60, X60
Tester obsługuje pojazdy z lat 1998 - 2015
Dostępne wersje językowe: angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, szwedzki, chiński, koreański, rosyjski, portugalski
Oferowana wersja obsługuje wszystkie protokoły producenta: MOST, DCAN, K+CAN, K-Line, posiada także wszystkie potrzebne adaptery do łączenia systemów nowych (OBD2 14 pin), starych (20 pin) i tych poprzez tzw. światłowód.
Funkcje:
Możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw silnika, klimatyzacji, licznika i innych, automatyczne logowanie i programowanie ABS/EDS/ASR i wiele innych funkcji jakich nie umożliwiają inne uniwersalne testery.
Głowica BMW ICOM jest dedykowanym - serwisowym interfejsem diagnostycznym do pojazdów marki BMW.
Funkcja rejestrowania danych np. parametrów bieżących pojazdu podczas jazdy bez konieczności podłączania komputera
Taki sam zestaw używany jest w autoryzowanych serwisach (ASO).
TĄ GŁOWICĄ ZROBISZ PEŁNĄ KOMPLEKSOWĄ DIAGNOSTYKĘ KAŻDEGO POJAZDU BMW oraz Mini
Umożliwia pełną diagnostykę samochodów BMW łącznie z tzw. funkcjami prowadzonymi, kodowaniami długimi, wypalaniem DPF/FAP, Flashowaniem sterowników, programowaniem.
Żaden uniwersalny tester nie umożliwia tak rozszerzonej diagnostyki BMW - adaptacja, programowania, kodowania długie - long coding itd.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np.:
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
- Awaryjne wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
- Wymiana klocków w samochodach z elektrycznym hamulcem postojowym EPB
- Urządzenie umożliwia pomiar napięcia oraz rezystancji, posiada kartę pamięci dzięki czemu możliwe jest rejestrowanie danych bez konieczności używania komputera
I wiele innych...
Zestaw zawiera:
1 x BMW ICOM A2 Interface
1 x BMW ICOM B Most
1 x BMW 20pin Cable
1 x USB Cable
1 x OBD2 Cable
1 x LAN Cable
1 x HDD
1x Komputer Dell D630 + ładowarka
ISTA/P + ISTA/D Poniżej film prezentujący urządzenie: