DANE TECHNICZNE:Obsługiwane systemy silnik, ABS, SRS, A/T, A/C, instrument panel, EHPS, inne
Obsługiwane marki Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Lancia, Land Rover,
Mercedes, Mini, MG,
Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Skoda, Volvo, VW
Wymiary 140 x 300 x 65 mm
Waga 2,2 kg
Temperatura pracy 5 - 45 st. C
Zasilanie wbudowany akumulator lub z samochodu
ZALETY i FUNKCJE:
- odczyt kodów usterek z podaniem numeru i opisu
- kasowanie lampek inspekcji
- programowanie podzespołów
- przeglądanie i analiza parametrów w trybie tekstowym i graficznym
- wykonywanie migawki (rejestracja do 2000 ramek danych)
- zapamiętywanie 25 ostatnio testowanych pojazdów
- wykonywanie testów akmuatorów (aktywacja elektrozaworów, przekaźników, itp.)
- programowalny przycisk "S" do szybkiego wyboru żądanej funkcji
- możliwość archiwizacji wyników diagnostyki
- możliwość transmisji danych do PC-ta, na drukarkę
- duży, czytelny wyświetlacz LCD
- prosty, przejrzysty panel sterowania
- łatwa, nieskomplikowana obsługa
- odporny na warunki warsztatowe
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
- przewód transmisji danych
- przewód do zasilania z gniazda zapalniczki
- przewód do zasilania z zacisków akumulatora
- zestaw adapterów, kabli diagnostycznych oraz kluczy kodowych