Urządzenie serwisowe do diagnostyki KIA HYUNDAI
GDS VCI Diagnostic Tool KIA Hyundai Funkcje:
Możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw silnika, klimatyzacji, licznika... i innych, automatyczne logowanie i programowanie ABS/EDS/ASR i wiele innych funkcji jakich nie umożliwiają inne uniwersalne testery.
Głowica GDS VCI jest dedykowanym - serwisowym interfejsem diagnostycznym do samochodów koncernów KIA i Hyundai oraz wszystkich samochodowych systemów diagnostycznych OBD2 innych producentów.
Funkcja rejestrowania danych np. parametrów bieżących pojazdu podczas jazdy bez konieczności podłączania komputera
Taki sam zestaw używany jest w autoryzowanych serwisach (ASO).
TĄ GŁOWICĄ ZROBISZ PEŁNĄ KOMPLEKSOWĄ DIAGNOSTYKĘ KAŻDEGO AUTA KIA I HYUNDAI
Umożliwia pełną diagnostykę samochodów grupy KIA i Hyundai łacznie z tzw. funkcjami prowadzonymi, kodowaniami długimi, wypalaniem DPF/FAP, Flashowaniem sterowników, programowaniem.
Żaden uniwersalny tester nie umożliwia tak rozszerzonej diagnostyki grupy KIA i Hyundai - adaptacja, programowania, kodowania długie - long coding itd.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np.:
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
-Awaryjne wypalanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
-Wymiana klocków w samochodach z elektrycznym hamulcem postojowym EPB
i wiele wiele innych czynności diagnostycznych...
Zestaw zawiera:
1. Tester VCI (P/N: GHDM-210000)
2. Przewód 26-Pin - 16-Pin DLC (P/N: GHDM-241000)
3. Przewód 16-Pin - 12-Pin DLC (P/N: GHDM- 245000)
4. 16-Pin - 20-Pin Adapter (R) (P/N: GHDM-244000)
5. 10-8-2 Adapter (P/N: GHDM-247000)
6. 6P DC Jack (P/N: GHDM-250000)
7. Przewód Mini USB (P/N: GHDM-360000)
8. AC-DC Power Adapter (P/N: GHDM-260001)
9. Walizka (P/N: GHDM-011200)
10. Przewód OBD16 Pin