Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tester Diagnostyczny (OBDII+GrupaVW+FIAT) PROMOCJA

29-01-2012, 4:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 700 zł     
Użytkownik technodiag
numer aukcji: 2061101743
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 245   
Koniec: 30-01-2012 15:09:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Technodiag S. C.




URZĄDZENIE DIAGNOSTYCZNE UD16041



Charakterystyka

Tester diagnostyczny UD16041 jest przenośnym, profesjonalnym urządzeniem polskiej produkcji do nowoczesnej diagnostyki pokładowej pojazdów samochodowych wyposażonych w zaawansowane systemy samodiagnostyki. Idealny dla warsztatów samochodowych oraz wszystkich którzy mają do czynienia z problemami w diagnostyce i usuwaniu usterek związanych z elektroniką samochodową. Cechują go:


  • jakość i funkcjonalność potwierdzona przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie - urządzenie UD16041 z zainstalowanym modułem diagnostycznym "EOBD/OBDII" posiada certyfikat zgodności z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. (Dz.U. Nr 40/2006, poz. 275) dla "czytników informacji diagnostycznych do układu OBDII/EOBD" - może wchodzić w skład obowiązkowego wyposażenia Stacji Kontroli Pojazdów,


  • szybkość i pewność działania potwierdzona przez 100% zadowolonych Klientów,

  • brak przymusowych opłat związanych z użytkowaniem urządzenia,

  • możliwość aktualizacji posiadanego oprogramowania,

  • możliwość aktualizacji bazy opisów kodów błędów (DTC),

  • możliwość doinstalowania nowego oprogramowania i rozszerzania funkcjonalności urządzenia,

  • profesjonalna konstrukcja, zaprojektowane i wykonane w Polsce z myślą o polskich odbiorcach wykorzystując najlepsze standardy w elektronice,

  • niewielkie rozmiary,

  • ergonomiczny kształt,

  • alfanumeryczny, czytelny wyświetlacz LCD z możliwością regulacji jasności i kontrastu,

  • czytelne i intuicyjne menu w języku polskim,

  • prosta obsługa za pomocą jedynie czterech przycisków wyposażonych w diody ułatwiające poruszanie się po menu.


Urządzenie, stanowiąc bazę sprzętową, pozwala użytkownikowi na samodzielne rozszerzenie funkcji przyrządu. Najnowsze aktualizacje i wersje oprogramowania powstałe w wyniku ciągłego udoskonalania i rozwoju produktu dostępne są na stronie internetowej. Użytkownik może w przyszłości samodzielnie je doinstalowywać!

Zachęcamy do odwiedzenia serwisu internetowego producenta: www.technodiag.com. Dostępne są tam informacje o bieżących aktualizacjach i poprawkach oraz pełne instrukcje obsługi. Wychodzimy z założenia, że Klient ma pełne prawo wiedzieć co kupuje i nie ukrywamy tego.
Urządzenie objęte jest 24-ro miesięcznym okresem gwarancji producenta.

Istnieje możliwość zwrotu towaru do 10 dni bez podawania przyczyny.

Zapewniamy realne i profesjonalne wsparcie techniczne dla Klientów przez cały okres użytkowania urządzenia.


Instrukcja obsługi urządzenia dostępna jest tutaj: Instrukcja UD16041



W prezentowanej wersji urządzenie UD16041 posiada zainstalowane trzy moduły oprogramowania diagnostycznego:

1. EOBD/OBDII

Moduł ten pozwala na diagnostykę wszystkich pojazdów wyprodukowanych po 2000 roku, kompatybilnych z uniwersalnym systemem EBD/OBDII. Urządzenie UD16041 wyposażone w moduł EOBD/OBDII posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający do użytkowania w Stacjach Kontroli Pojazdów.

Certyfikat ITS


Oprogramowanie umożliwia:

  • Odczyt podstawowych, rozszerzonych i oczekujących kodów błędów (DTC) wraz z ich opisem w języku polskim (baza opisów jest stale uaktualniana),

  • Odczyt ramek zamrożonych (kodów błędów DTC razem z towarzyszącymi podczas ich wystąpienia parametrami pracy systemu),

  • Odczyt chwilowych wartości parametrów pracy systemu (wraz z ich jednostkami), takich jak np. obroty silnika, temperatura cieczy chłodzącej, KWZ, wartości ciśnienia paliwa, wartości sygnału sond lambda, przepływomierza, przepustnicy itp. (w zależności od wersji sterownika silnika)

  • Odczyt statusu kontrolki MIL (lampki "check engine") i jej kasowanie,

  • Odczyt statusu pracy monitorów diagnostycznych (testów) systemu OBDII:
    • monitor wypadania zapłonów,

    • monitor systemu zasilania paliwem,

    • monitor elementów systemu sterowania,

    • monitor katalizatora,

    • monitor układu odprowadzania oparów paliwa,

    • monitor układu wdmuchiwania powietrza do kolektora wydechowego,

    • monitor klimatyzacji,

    • monitor czujników tlenu,

    • monitor systemu recyrkulacji spalin


  • Odczyt informacji o lokalizacji i wynikach testów czujników tlenu,

  • Odczyt rodzaju zastosowanego w pojeździe systemu OBD,

  • Odczyt numeru VIN pojazdu,

  • Kasowanie kodów błędów (DTC) i informacji diagnostycznych,

  • Wydruk raportów diagnostycznych.

Urządzenie obsługuje wszystkie spotykane w systemie EOBD/OBDII standardy transmisji:


  • CAN (11b/250kb/s, 11b/500kb/s, 29b/250kb/s, 29b/500kb/s),

  • KWP2000 (slow init, fast init),

  • ISO 9141-2,

  • SAE J1850 - PWM,

  • SAE J1850 - VPW.


NOWOŚĆ!!!
Program do badania sond lambda, łącznie z testowaniem sond szerokopasmowych!
Instrukcja użytkowania modułu 'EOBD/OBDII' dostępna jest tutaj: Instrukcja EOBD.pdf



2. Grupa VW/AUDI

Moduł ten pozwala na diagnostykę pojazdów marki VW, Audi, Seat, Skoda w zakresie serwisowym - umożliwiającym dokonywanie zarówno odczytów informacji diagnostycznych, jak i przeprowadzanie nastaw regulacyjnych w sterownikach takich jak:


  • sterownik silnika,

  • sterownik klimatyzacji,

  • sterownik ABS,

  • sterownik ESP,

  • sterownik AirBag,

  • sterownik immobilizera,

  • sterownik deski rozdzielczej,

  • sterownik automatycznej skrzyni biegów,

  • sterownik centralnego zamka,

  • sterownik radia i instalacji audio,

  • sterownik funkcji komfortu,

  • sterownik ogrzewania postojowego,

  • sterownik nawigacji,

  • i innych.


Urządzenie zapewnia szybkie nawiązanie komunikacji z dowolnym sterownikiem i zestawienie stabilnego połączenia, wykazującego dużą odporność na zakłócenia zewnętrzne.
Komunikacja urządzenia ze sterownikami odbywa się z wykorzystaniem standardu KW1281 i KW2000.

Możliwości diagnostyczne:


  • Odczyt kodów DTC wraz z ich opisem w języku polskim,

  • Odczyt chwilowych wartości parametrów pracy systemu (wartości aktualnych sygnałów z czujników i elementów wykonawczych),

  • Możliwość przeprowadzenia nastaw fabrycznych,

  • Możliwość przeprowadzenia adaptacji (regulacji) ustawień sterownika,

  • Możliwość zmiany kodowania i kodu warsztatowego sterownika,

  • Możliwość wysterowania elementów wykonawczych,

  • Możliwość uzyskania szczegółowych informacji o sterowniku,

  • Kasowanie inspekcji olejowych i serwisowych,

  • Adaptacja przepustnicy.


Instrukcja użytkowania modułu 'Grupa VW/AUDI' dostępna jest tutaj: Instrukcja Audi/VW.pdf


Dodatkowa przystawka - Multiplekser KKL, wchodząca w skład zestawu umożliwia automatyczną diagnostykę sterowników komunikujących się z wykorzystaniem drugiej linii K (np. nawigacja, zamek centralny, radio, klimatyzacja, itp.)



3. FIAT

Moduł „FIAT” pozwala na zastosowanie urządzenia UD16041 do diagnostyki silnika i immobilizera w pojazdach wyposażonych w sterownik należący do rodziny IAW 16F (producent sterownika: Magneti Marelli, jednopunktowy wtrysk paliwa - SPI). Sterownik taki można spotkać między innymi w pojazdach:


  • Fiat Cinquecento 899 SPI
  • Fiat Cinquecento 1108 SPI
  • Fiat Panda 899 SPI
  • Fiat Panda 1000 SPI
  • Fiat Panda 1108 SPI
  • Fiat Punto 55 1.1 SPI
  • Fiat Punto 60 1.2 SPI
  • Lancia Y 1.1 SPI
  • Lancia Y 1.2 SPI
  • Fiat Tipo 1372 SPI
  • Fiat Seicento 899 SPI
  • Fiat Seicento 1108 SPI
  • i innych...


Użytkownik ma możliwość odczytania listy kodów błędów wraz z ich statusem (w języku polskim) zarejestrowanych przez system. Za pomocą urządzenia można wykasować te informacje, kiedy już nie są one potrzebne. Istnieje możliwość obserwacji 12 wartości bieżących określających parametry pracy silnika i innych podzespołów pojazdu. Użytkownik może też sprawdzić status systemu samodiagnostyki oraz odczytać numer fabryczny sterownika. Moduł pozwala na wysterowanie elementów wykonawczych (pompa paliwa, wtryskiwacz, silnik krokowy, cewki zapłonowe, zawór EVAP, itd.) w celu sprawdzenia poprawności ich działania. Możliwy jest także odczyt statusu immobilizera oraz awaryjne odblokowanie sterownika poprzez podanie kodu kluczyka.

Instrukcja użytkowania modułu 'FIAT' dostępna jest tutaj: Instrukcja FIAT.pdf



Zwartość zestawu:


  • urządzenie UD16041 z zainstalowanymi modułami "EOD/OBDII" , "Grupa VW/AUDI" i "FIAT"

  • przewód diagnostyczny z wtykiem OBDII (16-to pinowym),

  • przewód diagnostyczny OBD I (2x2) VW,

  • przewód diagnostyczny FIAT,

  • multiplekser KKL dla modułu 'Grupa VW/AUDI',

  • przewód do komunikacji z komputerem PC,

  • zasilacz zewnętrzny AC/DC 230V/12V,

  • przejściówka umożliwiająca podłączenie zasilacza do urządzenia,

  • płyta CD z oprogramowaniem i instrukcją obsługi,

  • instrukcja obsługi urządzenia w formie papierowej,

  • instrukcja użytkowania modułu EOBD/OBDII w formie papierowej,

  • instrukcja użytkowania modułu Grupa VW/AUDI w formie papierowej,

  • instrukcja użytkowania modułu FIAT w formie papierowej,

  • instrukcja obsługi oprogramowania "Technodiag SKP",

  • karta gwarancyjna,

  • karta produktu,

  • walizka z tworzywa sztucznego.



Więcej informacji dostępnych jest na naszej stronie: www.technodiag.com
oraz pod numerami telefonu: 0 604 [zasłonięte] 939 lub 0 662 [zasłonięte] 436.

Dane teleadresowe:

Technodiag S.C. Pazderski & Machnik
ul. J. Dąbrowskiego 116A/11
02-598 Warszawa

Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres mailowy: [zasłonięte]@gmail.com lub prosimy o kontakt telefoniczny.

Podana cena jest ceną brutto. Wystawiamy faktury VAT.

Wszelkie informacje o ukazywaniu się aktualizacji oprogramowania dostępne są na stronie www.technodiag.com.

Istnieje możliwość nabycia urządzenia UD16041 z zainstalowanym jednym z wyżej wymienionych modułów Nie wyklucza to możliwości późniejszego, samodzielnego doinstalowania pozostałych, dostępnych modułów. Osoby zainteresowane taką opcją prosimy o kontakt.


!!! UWAGA NOWOŚĆ !!!

Dostępny jest nowy moduł diagnostyczny "Hamulec EPB" służący do diagnostyki i obsługi elektrycznego hamulca postojowego. Hamulec tego typu występuje w pojazdach koncernu VW/Audi (np. VW Passat (3C),Audi A4 (8K) Audi A6 (4F), Audi A8 (4E), Audi Q5(8R)). Urządzenie UD16041 wyposażone w moduł "Hamulec EPB" zapewnia bezpieczną i profesjonalną obsługę hamulca elektrycznego, pozwalając miedzy innymi na wymianę klocków hamulcowych, czy też inne czynności związane z serwisowaniem układu hamulcowego tego typu.