Urządzenie, stanowiąc bazę sprzętową, pozwala użytkownikowi na samodzielne rozszerzenie funkcji przyrządu. Najnowsze aktualizacje i wersje oprogramowania powstałe w wyniku ciągłego udoskonalania i rozwoju produktu dostępne są na stronie internetowej. Użytkownik może w przyszłości samodzielnie je doinstalowywać! Zachęcamy do odwiedzenia serwisu internetowego producenta: www.technodiag.com. Dostępne są tam informacje o bieżących aktualizacjach i poprawkach oraz pełne instrukcje obsługi. Wychodzimy z założenia, że Klient ma pełne prawo wiedzieć co kupuje i nie ukrywamy tego. Urządzenie objęte jest 24-ro miesięcznym okresem gwarancji producenta. Istnieje możliwość zwrotu towaru do 10 dni bez podawania przyczyny. Zapewniamy realne i profesjonalne wsparcie techniczne dla Klientów przez cały okres użytkowania urządzenia. Instrukcja obsługi urządzenia dostępna jest tutaj: Instrukcja UD16041
W prezentowanej wersji urządzenie UD16041 posiada zainstalowane trzy moduły oprogramowania diagnostycznego: 1. EOBD/OBDII Moduł ten pozwala na diagnostykę wszystkich pojazdów wyprodukowanych po 2000 roku, kompatybilnych z uniwersalnym systemem EBD/OBDII. Urządzenie UD16041 wyposażone w moduł EOBD/OBDII posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający do użytkowania w Stacjach Kontroli Pojazdów.
Oprogramowanie umożliwia:
Urządzenie obsługuje wszystkie spotykane w systemie EOBD/OBDII standardy transmisji:
NOWOŚĆ!!! Program do badania sond lambda, łącznie z testowaniem sond szerokopasmowych! Instrukcja użytkowania modułu 'EOBD/OBDII' dostępna jest tutaj: Instrukcja EOBD.pdf
2. Grupa VW/AUDI Moduł ten pozwala na diagnostykę pojazdów marki VW, Audi, Seat, Skoda w zakresie serwisowym - umożliwiającym dokonywanie zarówno odczytów informacji diagnostycznych, jak i przeprowadzanie nastaw regulacyjnych w sterownikach takich jak:
Urządzenie zapewnia szybkie nawiązanie komunikacji z dowolnym sterownikiem i zestawienie stabilnego połączenia, wykazującego dużą odporność na zakłócenia zewnętrzne. Komunikacja urządzenia ze sterownikami odbywa się z wykorzystaniem standardu KW1281 i KW2000. Możliwości diagnostyczne:
Instrukcja użytkowania modułu 'Grupa VW/AUDI' dostępna jest tutaj: Instrukcja Audi/VW.pdf Dodatkowa przystawka - Multiplekser KKL, wchodząca w skład zestawu umożliwia automatyczną diagnostykę sterowników komunikujących się z wykorzystaniem drugiej linii K (np. nawigacja, zamek centralny, radio, klimatyzacja, itp.)
3. FIAT Moduł „FIAT” pozwala na zastosowanie urządzenia UD16041 do diagnostyki silnika i immobilizera w pojazdach wyposażonych w sterownik należący do rodziny IAW 16F (producent sterownika: Magneti Marelli, jednopunktowy wtrysk paliwa - SPI). Sterownik taki można spotkać między innymi w pojazdach:
Użytkownik ma możliwość odczytania listy kodów błędów wraz z ich statusem (w języku polskim) zarejestrowanych przez system. Za pomocą urządzenia można wykasować te informacje, kiedy już nie są one potrzebne. Istnieje możliwość obserwacji 12 wartości bieżących określających parametry pracy silnika i innych podzespołów pojazdu. Użytkownik może też sprawdzić status systemu samodiagnostyki oraz odczytać numer fabryczny sterownika. Moduł pozwala na wysterowanie elementów wykonawczych (pompa paliwa, wtryskiwacz, silnik krokowy, cewki zapłonowe, zawór EVAP, itd.) w celu sprawdzenia poprawności ich działania. Możliwy jest także odczyt statusu immobilizera oraz awaryjne odblokowanie sterownika poprzez podanie kodu kluczyka. Instrukcja użytkowania modułu 'FIAT' dostępna jest tutaj: Instrukcja FIAT.pdf
Zwartość zestawu:
Więcej informacji dostępnych jest na naszej stronie: www.technodiag.com oraz pod numerami telefonu: 0 604 [zasłonięte] 939 lub 0 662 [zasłonięte] 436. Dane teleadresowe: Technodiag S.C. Pazderski & Machnik ul. J. Dąbrowskiego 116A/11 02-598 Warszawa Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres mailowy: [zasłonięte]@gmail.com lub prosimy o kontakt telefoniczny. Podana cena jest ceną brutto. Wystawiamy faktury VAT. Wszelkie informacje o ukazywaniu się aktualizacji oprogramowania dostępne są na stronie www.technodiag.com. Istnieje możliwość nabycia urządzenia UD16041 z zainstalowanym jednym z wyżej wymienionych modułów Nie wyklucza to możliwości późniejszego, samodzielnego doinstalowania pozostałych, dostępnych modułów. Osoby zainteresowane taką opcją prosimy o kontakt.
!!! UWAGA NOWOŚĆ !!! Dostępny jest nowy moduł diagnostyczny "Hamulec EPB" służący do diagnostyki i obsługi elektrycznego hamulca postojowego. Hamulec tego typu występuje w pojazdach koncernu VW/Audi (np. VW Passat (3C),Audi A4 (8K) Audi A6 (4F), Audi A8 (4E), Audi Q5(8R)). Urządzenie UD16041 wyposażone w moduł "Hamulec EPB" zapewnia bezpieczną i profesjonalną obsługę hamulca elektrycznego, pozwalając miedzy innymi na wymianę klocków hamulcowych, czy też inne czynności związane z serwisowaniem układu hamulcowego tego typu.