Tester
mega macs 50 do pracy w warsztacie samochodowym. Jego mocna strona to: niezawodna praca w wymagających warunkach. Wśród konkurencji mega macs 50 wyróżnia się prostą obsługą. Podobnie jak mega macs 42, urządzenie pozwala na sterowanie wszystkich zadań diagnostycznych i pomiarowych przy pomocy kilku klawiszy. Ponadto mega macs 50 posiada dwukanałowy multimetr, przy pomocy którego można przedstawiać sygnały i badać podzespoły. Dzięki intuicyjnej obsłudze menu i szczegółowym funkcjom pomocy użytkownicy urządzenia mogą pracować szybko i wydajnie. Przenośny tester pomoże w systematycznym wyszukiwaniu usterek i uzupełnia diagnozy o przejrzyste zestawienie wszystkich ważnych parametrów w wartościach liczbowych i w formie graficznej. mega macs 50 wyświetla również informacje przekazywane w pojeździe przez CAN-Bus na dane przydatne do analizy.
Kto pracuje z mega macs 50, od razu zauważy, że projektanci w firmie Hella Gutmann orientują się w codziennej pracy w warsztacie. Wybór pojazdu, pomoc przy podłączeniu, diagnozy i przydatne informacje przygotowywane są sprawnie i wyświetlane w sposób zrozumiały. Urządzenie umożliwia wybór ponad 30 marek pojazdów. Szczególny nacisk położono na to aby w programie uwzględniać tylko te pojazdy, dla których możemy udostępnić odpowiednio przydatne informacje. Jakość diagnozy z urządzenia mega macs 50, podobnie zresztą jak wszystkich urządzeń Hella Gutmann, jest bardzo wysoka. Jest to zasługą regularnych aktualizacji, które można w nim zainstalować.
Oprogramowanie:
Urządzenie kupuje się z najnowszym oprogramowaniem. Pojawiające się kolejne wersje programów można oddzielnie zakupić. Jeśli warsztat jest zainteresowany aktualizacją to obowiązuje wykupienie uaktualnień, które ukazały się do czasu ostatniej aktualizacji do najnowsze dostępnej.
Przegląd funkcji:
- odczyt i kasowanie kodów usterek prawie wszystkich sterowników
- objaśniania kodów usterek z szczegółowymi informacjami
- prezentacja parametrów (do czterech parametrów równolegle) i wyjaśnienia
- test podzespołów wykonawczych
- kodowanie
- regulacja podstawowa
- kasowanie inspekcji
- wydruk wszystkich wyników pomiarów
- szybki multimetr dwukanałowy z obrazem graficznym
- wstępnie skonfigurowane pomiary wybranych podzespołów
- akumulator wewnętrzny
Charakterystyka techniczna:
Napięcie zasilania | 12 - 18 V |
Napięcie ładowania akumulatora | 8,4 V |
Pobór prądu | maks. 1 A, średnio 500 mA |
Zasilanie | 1 akumulator litowo-polimerowy, min. 1000 mAh napięcie pokładowe przez ST2 zasilacz |
Wyświetlacz | rodzaj konstrukcji: LCD-TFT rozdzielczość: ź VGA wielkość: 5,5" |
Nośnik pamięci | Flash |
Wprowadzanie danych | klawiatura foliowa 0 - 45°C |
Waga | 1,45 kg łącznie z akumulatorem |
Wymiary | 58 x 165 x 250 mm (wys. x szer. x gł.) |
Rodzaj obudowy | IP31 |
Złącza | urządzenie USB, ST2 |
Kanały pomiarowe | 2 x multimetr graficzny |
Multimetr |
|
Szerokość pasma | 10 kHz |
Szybkość próbkowania | 10 kSa/s |
Rozdzielczość amplitudy | 16 bit |
Zabezpieczenie przed przeciążeniem | 200 V |
Wartości mierzone | napięcie, prąd, rezystancja |
Wyposażenie standardowe:
- wyświetlacz VGA,
- zasilacz,
- dwa przewody Multi,
- 8 baterii,
- dwa ostrza pomiarowe,
- dwa cęgi zaciskowe,
- instrukcja obsługi,
- przewód do podłączenia z USB,
- przewód transmisji danych ST2 z adapterem OBD.
Adaptery połączeniowe do gniazd diagnostycznych: - VW / AUDI / SEAT / SKODA (1/2-biegunowy),
- BMW (okrągły),
- MERCEDES (38 - biegunowy),
- OPEL (10 - biegunowy)