Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tester Diagnostyczny Ford Serwis VCM IDS Rotunda

21-05-2014, 14:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 499 zł     
Użytkownik mechanikaonline
numer aukcji: 4172808621
Miejscowość Konarzewo
Wyświetleń: 33   
Koniec: 21-05-2014 14:07:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Zestaw diagnostyczny do samochodów Ford, Mazda, Jagura, Land / Ragne Rover, 
Ford IDS
Mazda IDS
Jaguar / Land Rover JLR IDS SSD
  w zestawie wraz z głowicą i przewodami
kalkulator kodów PATS IN Code / Out Code




 

Interfejs VCM Rotunda Ford, Mazda, Jagura, Land/Range Rover IDS

Urządzenie diagnostyczne do kompleksowej diagnostyki aut grupy Ford Motor Company.
Za pomocą tego sprzętu możesz zrobić wszystko to co autoryzowany serwis.
Urządzenie pozwala wykonać kompletną diagnostykę wszystkich aut Ford od roku 2000, Mazda od 2004r. oraz Jaguar i Land/Range Rover od roku 2005. W tym także auta produkowane na ryner amerykański jak Lincoln i Mercury.

( Wspólpracuje z wszystkimi wersjami oprogramowania)
Diagnostykę wykonuje się za pośrednictwem złącza OBD-II DLC16


Interfejs VCM Rotunda w połączeniu z kalkulatorem kodów PATS  jest profesjonalnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym diagnozować na poziomie serwisowym wszystkie Fordy, Mazdy, Jaguary i Land oraz Range Rover.
Jedną z wielu możliwości m.in. takich jak programowanie, kodowanie, adaptacje, kasowanie błędów jest także WYPALANIE Filtrów DPF/FAP i ustawianie ilości dodatku np. EOLYS DPX42, EOLYS 176, EOLYS POWER FLEX, INFINEUM.




Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs


 

Zastosowanie:

 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
 

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
  • kodować piloty, kluczyki


 

Możliwości:
 
- kodowanie kluczyków
- kodowanie komputera BSI
- odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp.
- programowanie wtryskiwaczy
- aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie)
- odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem
- kasowanie kodów błędów
- Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki)
- testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.)
- programowanie świateł w tryb skandynawski
- sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach
- włączenie / wyłączenie składania lusterek
- kodowanie immobilajzera
- kodowanie poduszek powietrznych
- sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP)
- testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy
- testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej itd. itd.




W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:

-Interfejs VCM Rotunda - IDS dla Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover wraz z kompletem przewodów.
-kalkulator kodów PATS
-Pisemna Gwarancja, Faktura VAT


Pomoc techniczna przy instalacji i konfiguracji!!!

Każdy nasz klient może skorzystać z bezpłatnej pomocy technicznej telefonicznie lub poprzez aplikację TeamViewer gdzie nasi technicy mogą zdalnie zainstalować i skonfigurować oprogramowanie na komputerze klienta.





Gwarancja 24 miesiące.

 

 

kontakt:

tel. +48 [zasłonięte] 831 224