Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tester Diagnostyczny diagnostyka Scania R P G T K

27-02-2015, 10:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 999 zł     
Użytkownik littlelayete
numer aukcji: 5036585027
Miejscowość Konarzewo
Wyświetleń: 23   
Koniec: 27-02-2015 10:06:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Scania VCI2

Scania VCI 2 to fabryczny tester serwisowy dedykowany do pojazdów oraz silników marki Scania.
Oprogramowanie pozwala na diagnostykę samochodów ciężarowych, autobusów i ciągników siodłowych jak np. serie: R,P,G,T,K,N , silników przemysłowych oraz okrętowych.






SCANIA VCI2 wraz z oprogramowaniem SDP3 to fabryczny tester serwisowy przeznaczony do kompleksowej diagnostyki wszystkich systemów w pojazdach oraz silnikach przemysłowych i okrętowych marki SCANIA.

Zakres oferowanych funkcji ograniczony jest jedynie wyposażeniem pojazdu/maszyny. Dzięki testerowi SCANIA VCI 2 możliwe jest wykonywanie diagnostyki na poziomie autoryzowanego serwisu.
 

Tester oferuje szereg zaawansowanych funkcji nie dostępnych w testerach uniwersalnych wielomarkowych.

 

Podstawowe funkcje testera:

 

Diagnoza – pozwala odczytywać pamięć usterek zapisanych w sterownikach pojazdów umożliwiając jednocześnie kasowanie, zapisywanie oraz drukowanie kodów błędów z pełnym ich opisem.


Wartości pomiarowe
– to tzw. LiveData czyli wyświetlanie parametrów bieżących z czujników bądź elementów wykonawczych zarejestrowanych przez sterownik.

 

Identyfikacja sterowników – to wyświetlanie szczegółowych danych np. o numerze seryjnym, wersji oprogramowania, numery producenta, numery kodowań, itp...

 

Test elementów wykonawczych innymi słowy uruchamianie komponentów to bezpośrednie testy wykonywane na elementach systemów np. uruchamianie modulatorów ABS, aktywacja elektrozaworów np. podnoszenie – opuszczanie pojazdu lub maszyny. Ta część diagnostyki zwana inaczej aktywną pozwala np. w przypadku silnika na balans / odłączanie cylindrów a to z kolei pomocne jest np. w ocenie kompresji.

 

Kalibracje to adaptacje poszczególnych elementów np. czujników na potrzeby danego pojazdu przykładem może być kalibrowanie – adaptowanie elektronicznych przepustnic, pedałów przyspieszeń, czujników aktywnych zawieszeń, systemów wspomagających, itp...

 

Regulacje / Kodowania / Programowania to wszelkiego rodzaju rekonfiguracje ustawień np. wyłączanie ograniczników prędkości, mocy, momentu obrotowego, aktywowanie ukrytych funkcji, wyłączanie funkcji uzdatniania spalin, itp. *(do wykonania niektórych rekonfiguracji koniczne jest posiadanie opcjonalnych dodatków rozszerzających tzw. developerskich jak np. kalkulatory kodowań lub konfiguracji).

 

Odczyt/Zapis konfiguracji sterowników – pozwala to na kopiowanie konfiguracji sterowników podczas ich wymiany bądź naprawy.

 

Kasowanie przeglądów / inspekcji serwisowych – funkcje pomocne podczas przeglądów międzyobsługowych (kasowanie kontrolek serwisu, oleju, przebiegu, itp.)

 

Wszystkie wyżej wymienione funkcje pozwalają na kompleksową diagnostykę elementów m.in. takich jak:

-silnik
-skrzynie przekładniowe
-systemy hamulcowe
-systemy klimatyzacji oraz ogrzewania / dogrzewania
-retarder,
-zawieszenie aktywne
-urządzenia antywłamaniowe
-centralny komputer
-tachograf
-deska rozdzielcza
-przetwarzanie powietrza np. SAC,
-ogrzewacz, osuszacz, itp.
-uzdatnianie spalin
-układ kierowniczy np. EMAS
-moduły ramy
-listę dostępnych sterowników można by długo wymieniać jednakże jest ona zależna od wyposażenia diagnozowanego pojazdu czy też maszyny.

 

W przypadku wybrania odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np. :

 

- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)

- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)

- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)

- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy

- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki

- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,

- prędkość obrotowa silnika (RPM)

- obciążenie (Calculated Load Value)

- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)

- status układu paliwowego (Fuel System Status)

- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)

- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)

- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)

- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)

- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)

- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)

- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)

- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)

- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)

- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)

- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli

różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry.

- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

i wiele wiele innych czynności diagnostycznych niemożliwych do wykonania uniwersalnymi testerami...

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE



Dostępne wersje językowe:
English, German, Spanish, French, Japanese, Dutch, Polish, Portuguese, Swedish, Norwegian, Suomi, Turkish, Italian, Czech, Russian.

Uwaga!!!

Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu  Tester Scania VCI II SDP3 + Laptop Dell D630.
Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

 

W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:

-Tester Scania VCI II wraz z przewodem OBDII i USB

-Adapter OBD2 - luźne piny do silników przemysłowych i okrętowych.

-Klucz sprzętowy USB

-Walizka ochronna.




 Masz pytania? Wątpliwości? Chcesz negocjować ceny? Dzwoń!!! Tel. 696 [zasłonięte] 696 lub 530 [zasłonięte] 984
e-mail: [zasłonięte]@motodiagnostyka.com