Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tester Citroen Peugeot Diagbox Renault Clip + Dell

27-02-2015, 10:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 599 zł     
Użytkownik mechanikaonline
numer aukcji: 5036588295
Miejscowość Konarzewo
Wyświetleń: 15   
Koniec: 27-02-2015 10:07:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Zestaw diagnostyczny do Francuskich aut koncernu PSA
Peugeot - Planet
Citroen - Lexia3



 

Interfejs PSA Evolution LEXIA3 Citroen - Peugeot Planet Office

Urządzenie diagnostyczne do kompleksowej diagnostyki aut grupy PSA Peugeot i Citroen.
Za pomocą tego sprzętu możesz zrobić wszystko to co autoryzowany serwis.
Urządzenie pozwala wykonać kompletną diagnostykę wszystkich aut Peugeot i Citroen od 1995 r. do 2014r. W tym także auta dostawcze takie jak Citroen Jumper, Jumper III Jumper III minibus, Nemo, Peugeot Bipper, Boxer III, Boxer III minibus*( Wspólpracuje z wszystkimi wersjami oprogramowania także z DiagBox )
Diagnostykę wykonuje się za pośrednictwem złącza OBD-II lub za pomocą adapterów dla złącz producenta (występujących w starszych samochodach, sprzed 2000r.)

Urządzenie zawiera interfejs K-line multiplexer, CAN-BUS interfejsy i SAE J1850 (zarówno PWM i VPW).


Interfejs Lexia Proxia - Peugeot Planet w połączeniu z adapterem CAN Switch S.1279 jest profesjonalnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym diagnozować na poziomie serwisowym wszystkie Citroeny i Peugeoty do 2014r.
Jedną z wielu możliwości m.in. takich jak programowanie, kodowanie, adaptacje, kasowanie błędów jest także WYPALANIE Filtrów DPF/FAP i ustawianie ilości dodatku np. EOLYS DPX42, EOLYS 176, EOLYS POWER FLEX, INFINEUM.


Zestaw diagnostyczny dla Peugeot - Planet Citroen - Lexia3 - DiagBox

 

 

 



Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy AutoCom.




 

 

 





 





Zastosowanie
:

 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
 

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
  • kodować piloty, kluczyki


 

Możliwości:
 
- kodowanie kluczyków
- kodowanie komputera BSI
- odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp.
- programowanie wtryskiwaczy
- aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie)
- odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem
- kasowanie kodów błędów
- Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki)
- testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.)
- programowanie świateł w tryb skandynawski
- sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach
- włączenie / wyłączenie składania lusterek
- kodowanie immobilajzera
- kodowanie poduszek powietrznych
- sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP)
- testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy
- testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej itd. itd.

 

 


 



Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

http://www.motodiagnostyka.com/images/canclip.jpg


Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Texa, Launch czy MegaMacs



http://www.vag.nazwa.pl/images/fe228c27db276767.jpg

 Zastosowanie:

 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
 

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
  • kodować piloty, kluczyki


 





Możliwości:
 
- kodowanie kluczyków
- kodowanie komputera BSI
- odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp.
- programowanie wtryskiwaczy
- aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie)
- odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem
- kasowanie kodów błędów
- Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki)
- testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.)
- programowanie świateł w tryb skandynawski
- sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach
- włączenie / wyłączenie składania lusterek
- kodowanie immobilajzera
- kodowanie poduszek powietrznych
- sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP)
- testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy
- testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej itd. itd.

Oferowana sonda działa ze wszystkimi wersjami oprogramowania, nie blokuje się przy  flashowaniu i aktualizacjach sprzętowych przy zmianie wersji na wyższą/niższą wersję.



http://www.motodiagnostyka.com/images/cansonde.gif

W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:

 

- Interfejs PSA DiagBox Evolution XS - Lexia3 Proxia, Peugeot Planet Office wraz ze wszystkimi adapterami (wersja bez SBox'a)
- Interfejs Renault Dacia CLIP wraz ze wszystkimi adapterami.
- Komputer Dell D630
- Pisemna Gwarancja, Faktura VAT

 

Pomoc techniczna przy instalacji i konfiguracji!!!

Każdy nasz klient może skorzystać z bezpłatnej pomocy technicznej telefonicznie lub poprzez aplikację TeamViewer gdzie nasi technicy mogą zdalnie zainstalować i skonfigurować oprogramowanie na komputerze klienta.





Masz pytania? Wątpliwości? Dzwoń! 696 [zasłonięte] 696 lub 530 [zasłonięte] 984