Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TESTER CIŚNIENIA DIESEL MIERNIK PRÓBNIK KOMPRESJI

17-07-2014, 12:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199.99 zł     
Użytkownik MAL-VIS
numer aukcji: 4408762900
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-07-2014 11:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

Producent - logo

 

KONTAKT:

[zasłonięte]@malwis.com.pl
Telefon: 052 [zasłonięte] 37

GSM: 665 [zasłonięte] 000 24h

PRÓBNIK CIŚNIENIA/KOMPRESJI BENZYNY


PRODUCENT QUATROS
NR KATALOGOWY 30196

 

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

 

ZAMIENNIK:

JONNESWAY AI020052 CONDOR 3541 YATO YT-7307

 

 

WYSYŁKA:

POCZTA PRZEDPŁATA 12,00zł

KURIER PRZEDPŁATA 16,00zł

KURIER ZA POBRANIEM 24,00zł

ODBIÓR OSOBISTY 0,00zł (PO PRZEDPŁACIE)

GWARANCJA:

12 miesięcy

KONTO BANKOWE:

NORDEA BANK POLSKA S.A. O/BYDGOSZCZ

23 1440 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2150000 [zasłonięte] 016788

MIERNIK KOMPRESJI SILNIKÓW DIESEL

 

OPIS PRZYRZĄDU:

Przeznaczony do pomiaru stopnia sprężania w cylindrach silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim i pośrednim. Miernik ciśnienia z podwójną podziałką bar i PSI wyposażony w zawór kontrolny do celów kontrolnych. Do silników samochodów osobowych. dostawczych i mniejszych samochodów ciężarowych.

 

WYPOSAŻENIE

- Manometr o zakresie 0-20 BAR średnicy Ø 80 mm.

- Przewód elastyczny długości 500 mm.

- końcówek pod świece:

M10x1 L=91mm,

M10x1 L=119mm,

M10x1,25 L=135mm,

M22x1,5 L=118mm,

M10x1 L=113mm,

M10x1 L=102mm,

M10x1 L=83mm,

M10x1,25 L=64mm,

M12x1,25 L=47mm;

 

- końcówek pod wtryskiwacze:

M24x1,5 L=88mm,

M22x1,5 L=73mm,

M24x2 L=63mm,

M20x1,5 L=75mm;

 

- Plastikowa kaseta zapewniająca bezpieczny transport jak i przechowywanie próbnika.

PRODUKT JEST NOWY I POSIADA GWARANCJĘ 12 MIESIĘCY
POMIAR CIŚNIENIA SPRĘŻANIA
1. Sprawdzić stan techniczny oraz naładowanie akumulatora.
2. Sprawdzić, ewentualnie skorygować poziom oleju w silniku.
3. Uruchomić silnik i poczekać aż osiągnie właściwą temperaturę pracy.
4. Wyłączyć silnik.
5. Ostrożnie zdjąć przewody zapłonowe ze świec, oraz odłączyć przewód masowy od cewki zapłonowej.
6. Wykręcić wszystkie świece zapłonowe.
7. Wkręcić próbnik z odpowiednią siłą w gniazdo świecy stosując odpowiedni adapter.
8. Przy pomocy rozrusznika przekręcić wałem korbowym (ok. 3 sek.), aż do uzyskania w badanym cylindrze maksymalnego cisnienia sprężania (jego wartość wskaże manometr).
9. Po odczytaniu wskazanie należy skasować poprzez naciśnięcie przycisku zaworka kasującego.

10. Postępować analogicznie z pozostałymi cylindrami.
Otrzymane wyniki pomiaru należy porównać z danymi fabrycznymi silnika. Różnice ciśnień
pomiędzy poszczególnymi cylindrami nie powinny przekraczać 10% największego odczytu.
Jeżeli te różnice są większe, świadczy to o nadmiernym zużyciu tłoka, cylindra, pierścieni tłokowych lub zaworów.

 

Malwis

adres e-mail: [zasłonięte]@malwis.com.pl
Telefon: 052 [zasłonięte] 37

ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE

 

 

Do wylicytowanej ceny należy doliczyć koszt przesyłki w wysokości:
POCZTĄ WYSYŁKA 2 RAZY W TYGODNIU.
KURIEREM CODZIENNIE.
Koszt wysyłek zagranicznych uzgadniamy indywidualnie.