Rachunek bankowy |
30 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 049498
|
Koszty przesyłki |
przelew - 6,60zł pobranie - 14,50zł
|
|
TESTER AKUMULATORA,ALTERNATORA I REGULATORA NAPIĘCIA 12V |
Urządzenie jest bardzo łatwe w użyciu - podłączenie za pomocą dużych krokodyli. Umożliwia stałą kontrolę naładowania akumulatora, oraz jego ładowania podczas jazdy, co pozwala na uniknięcie szeregu kłopotów. Wskaźnik wykonany jest w oparciu o najnowszą technologię SMD, co znacznie poprawia jego klasę i miniaturyzację. Minimalny prąd poboru/średnio 10mA/ pozwala na stałe podłączenie bez konieczności ciągłego rozłączania. Układ elektroniczny jest zabezpieczony przed zwarciem i omyłkową zamianą biegunowości. Jasność diod jest jednakowa dla wszystkich pozycji,ustawiona w sposób nie rażący - przychylny dla oka kierowcy. Każdy tester jest sprawdzany i przechodzi kontrolę techniczną.
Urządzenie jest bardzo użyteczne jeżeli jest włączone na stałe podczas jazdy. Pozwala uniknąć przykrych i często kosztownych sytuacji kiedy nagle somochód odmawia posłuszeństwa z powodu wyładowanego akumulatora.
Opowiednie diody świecące sygnalizują różne stany naładowania akumulatora i układu elektrycznego samochodu:
-
ŻÓŁTA - akumulator rozładowany i grozi zasiarczeniem,kilkutygodniowy okres występowania takiego stanu powoduje trwałe uszkodzenie akumulatora. W przypadku akumulatora żelowego może doprowadzić do skrócenia żywotności.
-
DWIE ŻÓŁTE - stan poniżej normy,za niskie napięcie wyjściowe alternatora,luźny pasek klinowy alternatora,uszkodzony regulator napięcia.
-
ZIELONA - stan normalny jeżeli występuje przy zimnym silniku,dłużej nie eksploatowanym samochodzie.
-
DWIE ZIELONE - stan normalny,występuje po wyłączeniu silnika,a także podczas dłuższej jazdy,oznacza prawidłowe naładowanie akumulatora.
-
TRZY ZIELONE - akumulator jest ładowany,regulator napięcia pracuje prawidłowo,pasek alternatora jest w dobrym stanie i właściwie naciągnięty,alternator pracuje normalnie.
-
CZTERY ZIELONE - stan ten występuje po załączeniu silnika w dłużej nie eksploatowanym samochodzie,regulator napięcia i alternator pracują właściwie,akumulator jest ładowany wyższym prądem.
-
CZERWONA - akumulator przeładowany,źle ustawiony regulator napięcia.
-
DWIE CZERWONE, - niesprawny regulator napięcia,wygotowuje się elektrolit i może dojść do jego wypłynięcia,niebezpieczeństwo uszkodzeń urządzeń elektronicznych w samochodzie i.t.p.
Również przydatny podczas ładowania za pomocą prostownika.Umożliwia kontrolę całego procesu ładowania co pozwala na uniknięcie efektu przeładowania akumulatora skracającego jego żywotność.Należy jednak pamiętać żeby tester nie był bezpośrednio podłączony do prostownika lecz zawsze do ładowanego akumulatora.
Napięcia dla poszczególnych diod: 1 żółta-10,7V;2 żółte-11,5V;1 zielona-12V;2 zielone-12,5V;3 zielone-13,6V;4 zielone-14,3V;1 czerwona-14,8V;2 czerwone-15,3V
Wymiary:5x4x2/cm/ Długość kabelka - 22cm
Zaoszczędzi Państwu niepotrzebnych i kosztownych wizyt w warsztatach specjalistycznych,diagnostycznych i samochodowych.
Tester jest urządzeniem o wysokiej dokładności z wbudowanym automatycznym przełącznikiem zakresów/żółty,zielony,czerwony/. Np.Jeżeli sygnalizują czerwone diody to pozostałe/żółte i zielone/ są wygaszone. W związku z powyższym posiada wyjątkowo przejrzysty odczyt nie spotykany w tego typu przyrządach.
Przystosowany jest do pracy z instalacją 12V. Doskonale wykrywa wszelkie niesprawności instalacji z akumulatorem żelowym jak i kwasowym. Dostępne są również wersje z wtykiem zapalniczki lub posiadające krokodylki małe,a także konektory samochodowe odpowiednio oznaczone typu żeńskiego lub męskiego/wysyłane na życzenie/.
Do przesyłki dołączam roczną gwarancję, instrukcję i życzę tylko"zielonych"wskazań.
|
|