Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TES 5 SKYRIM V PL ELDER SCROLLS Legendary Edition

20-07-2015, 2:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57.20 zł      Aktualna cena: 57.20 zł     
Użytkownik hellkeys_com
numer aukcji: 5530139804
Miejscowość Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 5    Wyświetleń: 152   
Koniec: 20-07-2015 03:06:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: cyfrowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zestaw gier zawiera:

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard

Nieco ponad pół roku po premierze The Elder Scrolls V: Skyrim ekipa deweloperska studia Bethesda Softworks postanowiła dać graczom okazję do poznania kolejnej historii z fantastycznego kontynentu Tamriel. Dawnguard jest zarazem pierwszym z zapowiadanych dużych rozszerzeń typu DLC. Dodatek zapewnia od 10 do 20 godzin dodatkowej zabawy i wprowadza szereg nowych elementów do rozgrywki.
Oś fabularną The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard stanowi powrót lorda wampirów, Harkona, który używając Zwojów Starszych usiłuje zniszczyć słońce i sprowadzić na świat wieczne ciemności. Na drodze krwiopijcy staje zakon łowców wampirów – Dawnguard. Dovahkiin, główny bohater gry, musi na jakiś czas przerwać polowanie na smoki, by wziąć udział w tym konflikcie po jednej, bądź drugiej stronie.
Opowiedzenie się po każdej ze stron daje odmienne korzyści. Dołączenie do zwolenników Harkona otwiera przed graczem możliwość transformacji w lorda wampirów. Działa to podobnie jak znana z podstawki przemiana w wilkołaka i pozwala skorzystać z unikalnych zdolności, między innymi wampirzego chwytu, który przyciąga i unieruchamia wrogów jednocześnie ich osłabiając. Z kolei jako łowca wampirów gracz otrzymuje dostęp do ciekawych rodzajów broni z kuszami na czele oraz uczy się nowego krzyku – Soul Tear, który zmusza duszę poległego wroga do walki po stronie Dovahkiina. Obie frakcje mają osobne klimatyczne kryjówki. Są to odpowiednio – położony na wyspie mroczny Zamek Volkihar i ukryty w górach Fort Dawnguard.
Dodatek wprowadza dwa nowe drzewka umiejętności – po jednym dla wampira i wilkołaka. Twórcy wzięli pod uwagę to, że gracze z wysokim poziom doświadczenia mogliby mieć trudności z ich nabyciem, dlatego zdecydowali się przydzielać owe umiejętności nie za punkty doświadczenia, a za zabicie posiadających je przeciwników. Gracz staje też oko w oko z nowymi wrogami - legendarnymi smokami, gargulcami czy opancerzonymi trollami. Rozszerzenie wprowadza również możliwość walki z końskiego grzbietu – coś czego wielu graczom brakowało w podstawowej wersji gry.
Z kolei dla osób niezadowolonych z wyglądu swojej postaci twórcy dali możliwość zmiany aparycji – wystarczy porozmawiać z odpowiednią osobą w kanałach pod miastem Riften. Wraz z postępami w wątku fabularnym gracze odwiedzają krainę uwięzionych dusz – Soul Cairn, gdzie stają oko w oko z nieumarłymi wrogami i zyskują nowe zdolności.

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna część serii cRPG autorstwa zespołu Bethesda Softworks. Ponownie odwiedzamy w niej kontynent Tamriel, a fabuła tym razem obraca się wokół powrotu do tej krainy pradawnej rasy smoków.
Akcja toczy się 200 lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Oblivion. Gracze wcielają się w jednego z ostatnich bohaterów parających się profesją dovahkiina, czyli łowcy smoków. Do niedawna wydawało się, że potężne monstra są już tylko wspomnieniem, ale pewnego dnia pokryte łuskami bestie znów zaczynają pojawiać się na niebie, a przepowiednia zwiastuje nadejście Alduina, boga zniszczenia, który przyjmuje postać smoka. Walcząc z tymi groźnymi potworami przejmujemy ich dusze oraz zdolności, czyli tak zwane Krzyki. Za ich pomocą możemy spowolnić czas, odepchnąć przeciwników niewidzialną energią, a nawet wezwać na pomoc sprzymierzonego smoka. Wiele tego typu umiejętności otrzymujemy po odnalezieniu pradawnych słów, ukrytych w nordyckich podziemiach.
Zabawę zaczynamy od stworzenia naszego wirtualnego alter-ego. Do wyboru jest dziesięć różnorodnych ras, brak natomiast podziału na klasy. Wraz z postępami w zabawie nasza postać staje się coraz potężniejsza. Po przejściu na kolejny poziom można samodzielnie zwiększyć jedną z trzech podstawowych cech: magię, wytrzymałość i zdrowie. Autorzy gry zupełnie przebudowali system umiejętności – zostały one podzielone na czytelne grupy, np. bronie jednoręczne, czy dwuręczne. Każda z takich kategorii zawiera konkretne zdolności i ataki. Zmiany zaszły także w systemie magii – zaklęcia ze szkoły Mistycyzmu zostały przeniesione do innych grup.
W Skyrim pojawia się nowy system walki, który jest bardziej dynamiczny i jednocześnie wymaga myślenia taktycznego. Każdej z dłoni bohatera można teraz przypisać broń, tarczę lub zaklęcie. W ten sposób tworzymy wiele kombinacji, łącząc np. czar ofensywny w jednej ręce z mieczem w drugiej. Bezpośrednie starcia polegają już nie tylko na bezmyślnym wciskaniu klawiszy, ale odpowiednim manewrowaniu bohaterem, unikaniu lub parowaniu ciosów i powalaniu przeciwników. Herosi mogą z łatwością stracić równowagę i wystawić się na niebezpieczne uderzenia wrogów, którzy teraz są znacznie bardziej żywotni i groźni. Postać gracza potrafi też wyprowadzać efektowne ciosy wykańczające.
Kolejna odsłona The Elder Scrolls jeszcze raz próbuje stworzyć wrażenie, że przemierzamy prawdziwy świat, zaludniony przez żywych mieszkańców. Decyzje gracza mają teraz poważniejsze konsekwencje, związane z ciekawszym zachowaniem innych postaci. Kiedy przykładowo wyrzucimy sztylet na środku miasta, to być może ktoś nam go odniesie lub wręcz przeciwnie - ukradnie. Zmianom uległy także dialogi, które stały się znacznie bardziej naturalne. Gdy znudzi nam się ratowanie świata możemy odpocząć przy bardziej przyziemnych czynnościach. The Elder Scrolls V: Skyrim pozwala zbierać plony z ziemi, wykuwać bronie w kuźni, gotować, wydobywać surowce w kopalniach, a nawet produkować pancerze.
The Elder Scrolls V: Skyrim oferuje możliwość zwiedzania olbrzymiego wirtualnego świata, w którym znajdziemy m.in. pięć dużych miast i setki podziemi. W celu ułatwienia poruszania się po tak dużym terenie autorzy wprowadzili opcję szybkiej podróży pomiędzy lokacjami. Ponownie zastosowano system automatycznego dostosowania siły przeciwników do umiejętności naszego śmiałka, choć jednocześnie upewniono się, że nie będzie on tak inwazyjny jak w Oblivionie. Usprawniony silnik gry dobiera zadania pod kątem naszych dotychczasowych dokonań i siły postaci. Przykładowo, gdy kobieta prosi nas o odnalezienie porwanej córki system sprawdza, które podziemia już odwiedziliśmy, a następnie umieszcza dziewczynkę tam, gdzie dotąd nie zawitaliśmy, jednocześnie dodając takich przeciwników, by stanowili oni wyzwanie dla naszego bohatera.
Gra korzysta z udoskonalonego silnika graficznego znanego z The Elder Scrolls IV: Oblivion. Znacznie poprawiono wygląd postaci oraz ich mimikę i gestykulację, dodano dynamiczne efekty pogodowe (m.in. śnieg) i symulację wiatru, który teraz realistycznie porusza gałęziami drzew. Gra oferuje opcję wyłączenia wszystkich elementów interfejsu z ekranu, pozwalając tym samym na głębsze zanurzenie się w wirtualny świat.

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn

Nieco ponad pół roku po premierze The Elder Scrolls V: Skyrim ekipa deweloperska studia Bethesda Softworks postanowiła dać graczom okazję do poznania kolejnej historii z fantastycznego kontynentu Tamriel. Dawnguard jest zarazem pierwszym z zapowiadanych dużych rozszerzeń typu DLC. Dodatek zapewnia od 10 do 20 godzin dodatkowej zabawy i wprowadza szereg nowych elementów do rozgrywki.
Oś fabularną The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard stanowi powrót lorda wampirów, Harkona, który używając Zwojów Starszych usiłuje zniszczyć słońce i sprowadzić na świat wieczne ciemności. Na drodze krwiopijcy staje zakon łowców wampirów – Dawnguard. Dovahkiin, główny bohater gry, musi na jakiś czas przerwać polowanie na smoki, by wziąć udział w tym konflikcie po jednej, bądź drugiej stronie.
Opowiedzenie się po każdej ze stron daje odmienne korzyści. Dołączenie do zwolenników Harkona otwiera przed graczem możliwość transformacji w lorda wampirów. Działa to podobnie jak znana z podstawki przemiana w wilkołaka i pozwala skorzystać z unikalnych zdolności, między innymi wampirzego chwytu, który przyciąga i unieruchamia wrogów jednocześnie ich osłabiając. Z kolei jako łowca wampirów gracz otrzymuje dostęp do ciekawych rodzajów broni z kuszami na czele oraz uczy się nowego krzyku – Soul Tear, który zmusza duszę poległego wroga do walki po stronie Dovahkiina. Obie frakcje mają osobne klimatyczne kryjówki. Są to odpowiednio – położony na wyspie mroczny Zamek Volkihar i ukryty w górach Fort Dawnguard.
Dodatek wprowadza dwa nowe drzewka umiejętności – po jednym dla wampira i wilkołaka. Twórcy wzięli pod uwagę to, że gracze z wysokim poziom doświadczenia mogliby mieć trudności z ich nabyciem, dlatego zdecydowali się przydzielać owe umiejętności nie za punkty doświadczenia, a za zabicie posiadających je przeciwników. Gracz staje też oko w oko z nowymi wrogami - legendarnymi smokami, gargulcami czy opancerzonymi trollami. Rozszerzenie wprowadza również możliwość walki z końskiego grzbietu – coś czego wielu graczom brakowało w podstawowej wersji gry.
Z kolei dla osób niezadowolonych z wyglądu swojej postaci twórcy dali możliwość zmiany aparycji – wystarczy porozmawiać z odpowiednią osobą w kanałach pod miastem Riften. Wraz z postępami w wątku fabularnym gracze odwiedzają krainę uwięzionych dusz – Soul Cairn, gdzie stają oko w oko z nieumarłymi wrogami i zyskują nowe zdolności.

The Elder Scrolls V: Skyrim - Hearthfire

The Elder Scrolls V: Skyrim – Hearthfire jest drugim po Dawnguard dodatkiem DLC do piątej odsłony znakomitej serii cRPG z kuźni studia Bethesda Softworks. Nie wprowadza on żadnych nowych zadań i wątków fabularnych skupiając się wyłącznie na budowie domu i dbaniu o obowiązki rodzinne.
Rozszerzenie pozwala wznieść własny dom (lub kilka) w świecie gry, bez korzystania z dodatkowych edytorów. Proces jest dość skomplikowany i wieloetapowy. Najpierw kupujemy ziemię w wybranej części świata Skyrim. Następnie na stole kreślarskim projektujemy wygląd budynku. Zbudowanie wymarzonego domu wymaga zgromadzenia sporej ilości materiałów i przerobienia ich na poszczególne elementy, takie jak gwoździe, zamki, zawiasy itp. Jeśli jednak na myśl o żmudnym zbieraniu surowców tracimy zapał do zabawy w budowniczego, twórcy przyszli z pomocą dając możliwość zatrudnienia zarządcy, który zajmie się kupnem potrzebnych materiałów. Może on także zapewnić transport w postaci wierzchowca lub powozu. Ci, którzy lubią we własnym pokoju rozkoszować się pięknem muzyki chętnie opłacą osobistego barda.
Z listy pomieszczeń możemy wybrać te, które chcielibyśmy widzieć w swoim domu. Ich liczba zależy od pomysłowości i determinacji graczy – zadowolić się można prostą jednopokojową chałupką, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zbudować sobie willę z wszelkimi wygodami. Dostępne są między innymi sypialnie, korytarze, kuchnie, biblioteki, szklarnie, laboratoria alchemiczne, a nawet wieża czarodzieja. Pomieszczenia można urządzić wyposażając je w przeróżne meble, piece, stojaki na zbroję i broń, kapliczki bóstw, gabloty, miejsca na trofea i inne akcesoria. Jeśli nasz Dovahkiin w przerwach między zabijaniem smoków lubi zająć się pielęgnowaniem roślin, możemy za domem posadzić uroczy ogródek. Zająć się można również hodowlą ryb, pszczół, czy bydła – tak, aby nasza rodzinka stała się samowystarczalną komórką.
Mówiąc o rodzinie warto wspomnieć o możliwości adopcji dzieci, jaką wprowadza dodatek. Dzieciaki można obdarowywać, bawić się z nimi i wydawać im pewne polecenia. Czasem sielankę życia rodzinnego przerwie inwazja szczuropodobnych ślizgaczy, czy atak giganta zmuszając Dovahkiina do sięgnięcia po zakurzony miecz.
Opis z gry-online.pl




Jesteśmy nową, prężnie rozwijającą się firmą na rynku dystrybucji cyfrowej.
Mamy nadzieję, że spełnimy Wasze nawet najbardziej wygórowane oczekiwania.


Nasz automat wysyła zakupione gry
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Kod dostępu zostanie wysłany do 5 minut od zaksięgowanego przelewu przez system PayU.





Copyright Hellkeys.com, All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie, wykorzystywanie zdjęć, autorskiego tekstu i skryptu bez zgody autora zabronione.