Opis: Pełne spektrum tematów, które związane są z jednej strony z działaniami terrorystów w kontekście relacji medialnych, z drugiej – z dziennikarstwem w sytuacji kryzysowej, i wreszcie z trzeciej – z działaniami rządu w kontekście relacji medialnych w sytuacji kryzysowej. Fakt istnienia tych trzech wymienionych podmiotów: terrorystów, dziennikarzy i przedstawicieli rządu – stanowi podstawę relacji i kształtowania strategii i polityki medialnej i informacyjnej, które ukierunkowane są na wpływanie na społeczeństwo. Zebrani przez Redaktorów eksperci przedstawiają zarówno sposoby, w jaki terroryści wykorzystują media, jak i proponują metody, jakie zastosować może administracja publiczna, aby poprzez współpracę z mediami terroryzmowi przeciwdziałać.Szczególnego podkreślenia wymaga fakt, iż autorzy, którzy wnieśli swój wkład w ostateczny kształt tej pozycji to zarówno badacze terroryzmu, badacze mediów, jak i praktycy, którzy ze zwalczaniem terroryzmu z wykorzystaniem środków walki informacyjnej zetknęli się w swojej karierze zawodowej. Może właśnie dzięki temu jest to jedna z pierwszych na polskim rynku pozycji, które tak kompleksowo podchodzą do zagadnienia medialnego wymiaru terroryzmu w zestawieniu z medialnym wymiarem zwalczania tego zjawiska.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Liedel Krzysztof, Mock Stanisław
- Liczba tomów: 1
- Język oryginału: polski
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 21503
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 312
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.39
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]43623
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]43623
- Wysokość: 16
- PKWiU: 58.11.1
|