WSKAŹNIK - ALARM TEMPERATURY, OBROTÓW SILNIKA
Urządzenie zaprojektowano z myślą o ułatwieniu kontroli silnika w urządzeniach narażonych na chwilowe udary termiczne mogące uszkodzić jednostkę napędową. Ponadto kontroler informuje o wilgotności powietrza , mającej duży wpływ na wydolność napędu i nośność skrzydła w urządzeniach latających. Zakresy pomiarowe Obroty silnika – 300 – 15.000 Temperatura głowicy silnika – 0oC – +230oC lub EGT – do 950oC Temperatura otoczenia - -10 - +50oC Wilgotność względna powietrza – 10 – 90% Napięcie baterii – 5,5V – 16V Licznik motogodzin – 1 sek – 99godz.59min Licznik motogodzin sumaryczny – stały (kasowalny) 1min - 999godz.59min Zakresy alarmowe: Alarm przekroczenia zadanych obrotów (regulowany - 3000 – 14900obr/min) Alarm przekroczenia zadanej temperatury CHT (regulowany 90 – 230oC) lub EGT max 950oC Alarm stanu baterii – min 5,5V. Menu w języku polskim, angielskim lub francuskim Wersja EGT droższa o 60zł
Dokładny opis urządzenia : http://www.paramotor.com.pl/air-kontroler-spider/
NOWOŚĆ!!! WERSJA S-CHT i S-EGT Zawiera akumulator wewnętrzny. W zestawie i w cenie 359zł lub 419zł otrzymujesz: Kontroler, kompletne okablowanie, czujnik CHT lub czujnik EGT, dodatkowe Ledy na manetkę, opaski zaciskowe, ładowarkę sieciową 230/12V, ładowarkę samochodową do gniazda zapalniczki 12V, szczegółową instrukcję/gwarancję Ponadto - w stałej ofercie - śruba mocująca dla sondy EGT wykonana w całości z żaroodpornego materiału (widoczna na zdjęciu wraz z termoparą). Cena śruby - 35zł.
GWARANCJA; SERWIS POGWARANCYJNY; AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
. Szczegółowe informacje - 607 [zasłonięte] 596 zamawiając określ typ czujnika temperatury i żądaną długość okablowania (standard - 2,5mb), wygodny dla Ciebie sposób zasilania (akumulator wewnętrzny lub bateria pokładowa)
|
|
|
|
|