Przedmiotem sprzedaży jest nowy: Elektroniczny termometr z wyświetlaczem LED
Cyfrowy termometr z czytelnym cztero-cyfrowym wyświetlaczem LED oparty na mikrokontrolerze oraz skalibrowanym czujniku DS18B20 z interfejsem 1-Wire. Termometr może wyświetlać temperaturę w stopniach Celsiusza, Kelwina, Fahrenheita lub wszystkie trzy w krótkich odstępach. Można również regulować jasność świecenia wyświetlacza. Do zmiany skali wyświetlanej temperatury i jasności wyświetlacza służy przycisk znajdujący się z tyłu obudowy. Między funkcjami przechodzi się przez przytrzymanie przez chwilę przycisku a wyboru opcji dokonuje się przez krótkie wciśnięcie przycisku. W oferowanej wersji termometr zawiera jeden czujnik z kablem o długości 2,5 metra. Mogę również przedłużyć kabel od czujnika do 50 metrów. Opłata za 1 metr to 1,2zł. Jeśli ktoś sobie życzy dłuższy kabel do czujnika, proszę o informację w mailu po kupnie. Na innej aukcji mam na sprzedasz termometry z 2-6 czujnikami zarówno na 12V jak i na 230V oraz termometr z alarmem. Do wyboru kolor obudowy jasny lub czarny. W przypadku braku informacji o kolorze wysyłam losowo wybrany kolor. Oferowany termometr na tej aukcji jest zasilany napięciem 12V, może więc być używany w samochodzie.
Dane techniczne: |
Zakres pomiaru temperatury |
-55°C do +125°C (-67°F to +257°F) |
Skala wyświetlanej temperatury |
Celsiusz, Kelwin lub Fahrenheit |
Dokładność pomiaru |
±0.5°C w przedziale -10°C do +85°C |
Częstotliwość próbkowania |
ok 1 sekunda |
Rodzaj czujnika: |
skalibrowany, wodoszczelny DS18B20 1-Wire z kablem o długości ok 2,5m (możliwość przedłużenia do 50 metrów), czujnik nie wymaga ponownej kalibracji |
Wymiary wyświetlacza |
19mm x 51mm |
Wymiary obudowy |
29mm x 63mm x 69mm (wysokość, szerokośc, długość) |
Zasilanie |
12V |
Inne |
przycisk do zmiany jasności wyświetlacza |
Zastosowanie:
Dzięki czytelnemu wyświetlaczowi widocznemu również w nocy oraz wodoszczelnemu czujnikowi oraz napięciu zasilania 12V termometr może mieć zastosowanie w każdym samochodzie, choć by do pomiaru temperatury na zewnątrz lub wewnątrz auta, a po umieszczeniu czujnika w zbiorniczku wyrównawczym do pomiaru temperatury płynu chłodzącego.