Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Terapia + Psychoterapia dzieci i młodzieży

13-05-2015, 23:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 145 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5265584496
Miejscowość Tychy
Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 13-05-2015 22:27:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Terapia dzieci i młodzieży
Procedury poznawczo-behawioralne
Redakcja: Kendall Philip C.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2909-1
Tłumaczenie: Andruszko Robert
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 510
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Terapia dzieci i młodzieży:
Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.
dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,
eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.
dr John R. Weisz, Judge Baker Children’s Center, Uniwersytet Harvarda

Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

 

Psychoterapia dzieci i młodzieży
Metody oparte na dowodach
Kazdin Alan E., Weisz John R.
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

 ISBN: 83-[zasłonięte]-2040-3
 Tłumaczenie: Pawlik Rafał, Łuczak Mateusz, Młynarz Miłosz
 Format: 17.0x24.0cm
 Liczba stron: 534
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2006 r.

 Niniejszy podręcznik jest praktycznym przeglądem opartych na dowodach terapii dzieci i młodzieży z problemami społecznymi, emocjonalnymi i behawioralnymi. Czołowi przedstawiciele tej dziedziny w przystępny sposób opisują swoje osiągnięcia, rozwój poszczególnych koncepcji, ich podstawy teoretyczne i empiryczne oraz praktyczne uwarunkowania stosowania terapii. Autorzy omawiają szeroki zakres problemów klinicznych: od lęku, depresji młodzieńczej, ADHD przez zachowania opozycyjne, zaburzenia zachowania, poważne problemy emocjonalne aż do zaburzeń odżywiania, autyzmu i innych. Ten wzorcowy podręcznik kliniczny przedstawia narzędzia zwiększania wydajności terapii, równocześnie wprowadzając czytelników w tajniki najważniejszych programów badawczych psychoterapii dzieci.

okładka