|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
|
|
|
|
KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
|
|
|
|
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
|
|
|
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 8,50 zł *2 książki - priorytet 9zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
|
|
|
|
|
|
|
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (red.) Klaczak Marzena, Majewicz Piotr
Rok wydania: 2006 Stron: 116 Format: 14,8 x 21,0 cm
Opis:
Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy, dzięki której można określić kierunki działań, metody pracy i formy organizacyjne edukacji i terapii. Książka przedstawia pewne odmienności w diagnozie i terapii w stosunku do poszczególnych kategorii dzieci: z globalnym obniżeniem sprawności intelektualnej, ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz z dysfunkcją słuchu i wzroku.
___________________________________________________________________________________________ Spis treści:
Wstęp
Wstęp 5 Rozdział I PODSTAWY PROCESU DIAGNOZOWANIA DZIECKA O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH (Teresa Oleńska-Pawlak) 7 1. Struktura diagnozy psychopedagogicznej w rewalidacji indywidualnej 7 2. Struktura postępowania diagnostyczno-terapeutycznego pedagoga specjalnego 11 3. Struktura charakterystyki indywidualnego przypadku 13 Rozdziału PRACA Z UCZNIEM Z GLOBALNYM OBNIŻENIEM SPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ (Janina Wy czesany) 16 1. Specyfika psychoruchowego rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 16 2. Zalecenia metodyczne do pracy rewalidacyjnej 23 Rozdział III PRACA Z UCZNIEM ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU (Piotr Majewicz) 27 1. Istota problemu i diagnoza 27 2. Działania terapeutyczne 32 3. Struktura jednostki metodycznej 40 4. Specyfika pracy z uczniem dyslektycznym w starszym wieku szkolnym 42 Rozdział IV PRACA Z DZIECKIEM Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ (Anna Wójcik) 46 1. Zadania zespołu diagnozującego dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej 46 2. Zalecenia metodyczne do pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową 48 Rozdział V PRACA Z DZIECKIEM Z DYSFUNKCJĄ SŁUCHU (Marzena Klaczak) 57 1. Specyficzne aspekty diagnozy dziecka z wadą słuchu 57 2. Struktura zajęć rewalidacyjnych 66 3. Pokonywanie trudności w odbiorze wrażeń słuchowych 684. Metoda werbo-tonalna w rewalidacji dziecka z wadą słuchu (Anna Prożych) 74 Rozdział VI PRACA Z DZIECKIEM Z DYSFUNKCJĄ WZROKU (Maja Sitarczyk) 82 1. Zadania zespołu terapeutów wczesnej rewalidacji wobec rodziców, dziecka i rodziny 82 2. Funkcjonalna diagnoza psychopedagogiczna małego dziecka z dysfunkcją wzroku 85 3. Diagnoza i terapia zaburzeń funkcjonalnego widzenia 89 4. Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej 90 5. Diagnoza i terapia w zakresie orientacji przestrzennej 104 6. Projektowanie programu terapeutycznego do stymulacji psychopedagogicznej dziecka z dysfunkcją wzroku 108 7. Optymalny model współpracy terapeutów z rodzicami dziecka z dysfunkcją wzroku 111
|
|