Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TERAPIA DZIECI Z TRUDNOSCIAMI Nauki ADHD Dysleksja

24-01-2012, 5:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042091398
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 21:07:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:








 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł











Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(red.) Klaczak Marzena, Majewicz Piotr

Rok wydania:    2006
Stron:    116
Format:    14,8 x 21,0 cm

Opis:

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy, dzięki której można określić kierunki działań, metody pracy i formy organizacyjne edukacji i terapii.
Książka przedstawia pewne odmienności w diagnozie i terapii w stosunku do poszczególnych kategorii dzieci: z globalnym obniżeniem sprawności intelektualnej, ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz z dysfunkcją słuchu i wzroku
.

___________________________________________________________________________________________
Spis treści:

Wstęp

Wstęp           5
Rozdział I    PODSTAWY PROCESU DIAGNOZOWANIA DZIECKA O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH (Teresa Oleńska-Pawlak)     7
 
1. Struktura diagnozy psychopedagogicznej w rewalidacji indywidualnej      7
2. Struktura postępowania diagnostyczno-terapeutycznego pedagoga specjalnego       11
3. Struktura charakterystyki indywidualnego przypadku    13
Rozdziału   PRACA Z UCZNIEM Z GLOBALNYM OBNIŻENIEM
SPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ (Janina Wy czesany)      16
1. Specyfika psychoruchowego rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną       16
2. Zalecenia metodyczne do pracy rewalidacyjnej      23

Rozdział III PRACA Z UCZNIEM ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU (Piotr Majewicz)        27

1.  Istota problemu i diagnoza        27
2.  Działania terapeutyczne      32
3. Struktura jednostki metodycznej    40
4. Specyfika pracy z uczniem dyslektycznym w starszym wieku szkolnym            42

Rozdział IV PRACA Z DZIECKIEM Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ (Anna Wójcik)       46

1. Zadania zespołu diagnozującego dziecko
z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej      46
2. Zalecenia metodyczne do pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową       48

Rozdział V PRACA Z DZIECKIEM Z DYSFUNKCJĄ SŁUCHU (Marzena Klaczak)          57

1. Specyficzne aspekty diagnozy dziecka z wadą słuchu  57
2. Struktura zajęć rewalidacyjnych            66
3. Pokonywanie trudności w odbiorze wrażeń słuchowych    68
4. Metoda werbo-tonalna w rewalidacji dziecka z wadą słuchu (Anna Prożych)             74

Rozdział VI PRACA Z DZIECKIEM Z DYSFUNKCJĄ WZROKU (Maja Sitarczyk)        82

1. Zadania zespołu terapeutów wczesnej rewalidacji wobec rodziców, dziecka i rodziny     82
2.  Funkcjonalna diagnoza psychopedagogiczna małego dziecka z dysfunkcją wzroku     85
3.  Diagnoza i terapia zaburzeń funkcjonalnego widzenia     89
4.  Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej     90
5.  Diagnoza i terapia w zakresie orientacji przestrzennej     104
6.  Projektowanie programu terapeutycznego do stymulacji psychopedagogicznej dziecka z dysfunkcją wzroku     108
7. Optymalny model współpracy terapeutów
z rodzicami dziecka z dysfunkcją wzroku       111