Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury...

28-02-2012, 15:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 87.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961901
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 31-01-2012 08:27:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne
Redaktor: red. Philip C. Kendall

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2909-1
  • liczba stron: 526
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Seria: PSYCHIATRIA
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Autorzy książki - wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.
    dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

    Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,
    eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.
    dr John R. Weisz, Judge Baker Children's Center, Uniwersytet Harvarda

    Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

    Philip C. Kendall jest profesorem psychologii z nadania Laury H. Carnell oraz dyrektorem poradni zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Temple. Międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz badań nad skutecznością psychoterapii, od lat zajmujący się poznawczo-behawioralną terapią zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.

    Spis treści:
    I. Teoria przewodnia
    1. Teoria przewodnia w terapii dzieci i młodzieży, Philip C. Kendall
    II. Zaburzenia eksternalizacyjne
    2. Dzieci agresywne - diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna, John E. Lochman, Nicole R. Powell, Janet M. Whidby i David P. FitzGerald
    3. Terapia dzieci i młodzieży z ADHD, Stephen P. Hinshaw
    4. Kontrola gniewu u dzieci i młodzieży - terapia poznawczo-behawioralna, W. Michael Nelson III, A.J. Finch, Jr i A. Cash Ghee
    III. Zaburzenia internalizacyjne
    5. Leczenie depresji młodzieńczej - program terapeutyczny ACTION, Kevin D. Stark, Jennifer Hargrave, Janay Sander, Gilbert Custer, Sarah Schnoebelen, Jane Simpson i Johanna Molnar
    6. Strategie poznawczo-behawioralne ukierunkowane na zachowania samobójcze u adolescentów, Anthony Spirito i Christianne Esposito-Smythers
    7. Leczenie zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, Philip C. Kendall i Cynthia Suveg
    IV. Populacje specjalne
    8. Poznawczo-behawioralna terapia młodzieży z zaburzeniem obsesyjno-kompulsyjnym, John C. Piacentini, John S. March i Martin E. Franklin
    9. Poznawczo-behawioralna terapia młodzieży z zaburzeniami odżywiania się i otyłością, Denise E. Wilfley, Vandana A. Passi, Jordana Cooperberg i Richard I. Stein
    10. Leczenie dzieci i adolescentów będących ofiarą klęsk żywiołowych i aktów terrorystycznych, Annette M. La Greca i Wendy K. Silverman
    11. Leczenie dzieci, które doświadczyły wykorzystywania seksualnego, Esther Deblinger, Leah E. Behl i Alissa R. Glickman
    V. Zagadnienia specjalne
    12. Poznawczo-behawioralna terapia adolescentów z perspektywy psychologii rozwojowej, Grayson N. Holmbeck, Kerry O'Mahar, Mona Abad, Craig Colder i Anne Updegrove
    13. Zagadnienia związane z procesem w terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, Stephen Shirk i Marc Karver,
    14. Empirycznie potwierdzone metody terapii dzieci i młodzieży, Thomas H. Ollendick, Neville J. King i Bruce F. Chorpita
    Bibliografia
    Indeks nazwisk
    Indeks rzeczowy
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa