Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teorie socjalizacji Tillmann

02-04-2015, 9:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5143396872
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-04-2015 09:32:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II  20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Teorie socjalizacji
Społeczność, instytucja, upodmiotowienie
Tillmann Klaus-Jurgen
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: 83-01-14580-3
 Tłumaczenie: Bluszcz Grzegorz, Miracki Bartek
 Format: 14.3x20.3cm
 Liczba stron: 300
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2006 r.

 Przystępnie wprowadza w wiedzę o zależnościach między społeczeństwem, instytucjami i ich wpływem na rozwój osobowości.
Kompletnie omawia proces socjalizacji właściwej dla danej pici, socjalizacji szkolnej oraz w wieku młodzieńczym.
Wyczerpująco prezentuje interdyscyplinarne ujecie tych zagadnień z punktu widzenia różnych teorii psychologicznych, pedagogicznych i socjologicznych.
Wielokrotnie odnosi się do konkretnych, praktycznych problemów pedagogicznych.