Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria Uczenia Się MUZYKI uczenie dzieci E.GORDON

24-01-2012, 5:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2041481854
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 16:12:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





 

TEORIA UCZENIA SIĘ MUZYKI WEDŁUG EDWINA E. GORDONA

Bydgoszcz-Warszawa 1995

Red.E.Zwolińska,W.Jankowski

Format B-5

Stron 212

Książka jest w stanie dobrym, drobne przetarcia okładki, rzadka pozycja !

________________________________________________________________________________-

SPIS TREŚCI

Zamiast wstępu....................................................................................          5
Otwarcie II Seminarium Autorskiego prof. Edwina E. Gordona.................       11

CZĘŚĆ I - WYKŁADY PROFESORA EDWINA E.GORDONA
Wprowadzenie....................................................................................           17
Uzdolnienia muzyczne a osiągnięcia muzyczne.......................................        19
Audiacja...........................:..................................................................         30
Teoria uczenia się muzyki.....................................................................         33
Kształcenie głosu w śpiewie.................................................................          43
Kształcenie poczucia rytmu itempa.......................................................        48
Rozwijanie zdolności audiacyjnych w zakresie melodii. Skale...................      60
Rozwijanie zdolności audiacyjnych w zakresie rytmu. Solfeż rytmiczny.....      73
Sposób rejestrowania osiągnięć dzieci. Problem oceniania.......................       86
Czytanie motywów melodycznych i rytmicznych.....................................       92
Koordynacja ćwiczeń na motywach tonalnych i rytmicznych z pozostałą
częścią lekcji........................................................................................         98
Słuchanie muzyki a nauka audiacji.........................................................       107
Jak uczyć improwizacji ?.......................................................................       111
Gry dramatyczne..................................................................................        116
Etapy nauczania muzyki. Przykłady ćwiczeń..........................................       117
Pytania uzupełniające...........................................................................        124
Testy zdolności muzycznych.................................................................        131
Uwagi dotyczące projektowania badań..................................................        137

CZĘŚĆ II - WYSTĄPIENIA POLSKICH UCZESTNIKÓW
SEMINARIUM
 

Wojciech Jankowski
System edukacyjny w Stanach Zjednocznonych Ameryki Płn.
z uwzględnieniem muzyki ......................................................................       143
 

Ewa Klimas-Kuchtowa
Audiacja w systemie przetwarzania informacji ..
.....       151 

Barbara Stencel
Stosowanie i niestosowanie audiacji przy czytaniu nut a vista solmizacją
relatywną.............................................................................................        159
 

Lucyna Matuszak
Audiacja w kształceniu muzycznym metodą względną studentów UMK w
Toruniu.................................................................................................       165
 

Ewa Zwolińska
Znaczenie koncepcji  E.E.Gordona  dla  rozwoju  funkcji percepcyjno-
motorycznych dziecka.........................................................'..................       171
 

Jadwiga Uchyła-Zroski
Podstawy metodyld nauczania muzyki a postulat nauczania twórczego.....     183

Halina Kotarska
Podstawowa  Miara  Słuchu  Muzycznego  (PMMA)  i  Średnia  Miara
Słuchu Muzycznego (IMMA) E.Gordona. Wyniki badań prowadzonych
pod kierunkiem Katedry Psychologii Muzyki AMFC w latach 1991 -1994      189

Małgorzata Sierszeńska-Leraczyk
Zastosowanie Testu IMMA E.E.Gordona w przewidywaniu postępów
dzieci uzdolnionych muzycznie................................................................     203

Wykaz uczestników Seminarium.............................................................     209